We waren ons aan het vervelen. Mijn broers kleine bij opa en oma “gedumpt” en langs de plaatselijke sloop (sittard) gegaan. Ik moest nog altijd een deauville velg hebben en mijn broers bx was in hoge nood voor enkele voorbandjes. Niet geprobeerd is altijd mis en we zijn eens gaan kijken. En ja hoor….2 bx’en. eentje met de goede velgen en de andere met 2 nieuwe bandjes, beiden 1.4-tjes. Interieuren waren niet meer de moeite waard.
De witte startte direct en de hydroliek werkte ook perfect. De zwarte waar we de deauville velg vanaf gepeuterd hebben moesten we wat meer klooien want die lag op zijn gat. Met een kleine fiat-krik die we er net onder kregen ging hij net hoog genoeg om die velg eraf te krijgen.
Dus wie nog wat zoekt….autodemontage bedrijf Zelissen te Sittard. 2 bx-en in prima staat qua plaatwerk. interieuren minder. De witte startte direct.
Wel met 1 siervelg en 2 goede banden minder…..en dat allemaal voor 45 eurootjes
Oh ja, die antraciet zwarte had een plaatstalen motorkap. Ik weet niet wat beter is, wij hebben beiden een kunststoffen, maar mischien is er iemand naar op zoek. Wacht niet te lang, het gaat vrij snel daar.
ex-bx gt
ex-bx tri
ex-saxo
ex-xantia
ex-bx progress
ex-C4 Picasso
2012 C5 Tourer
ik zie een prairie!
Harm schreef:ik zie een prairie!
zucht, ja ik ook….
Emiel
wat is ‘ie lelijk van dichtbij!!
BX19trs schreef:Harm schreef:ik zie een prairie!
zucht, ja ik ook….
Emiel
Ik helaas ook….Vindt dat toch wel zulke afzichtelijke creaties van de jaren 80…...
Test
Ijs schreef:Zwart
: :
ex-bx gt
ex-bx tri
ex-saxo
ex-xantia
ex-bx progress
ex-C4 Picasso
2012 C5 Tourer
Thijsvandebles schreef:BX19trs schreef:Harm schreef:ik zie een prairie!
zucht, ja ik ook….
Emiel
Ik helaas ook….Vindt dat toch wel zulke afzichtelijke creaties van de jaren 80…...
ik vind ze stiekum dan wel weer gaaf
<————mag de 130 niet staan…...........
John Blauw, de man met de gouden praatjes.
ik vind ze stiekum dan wel weer gaaf
Ik ook! Vroeger heeft m’n vader 2 van die hokken gehad, als leasebak. Stukje jeugdsentiment dus… een paar weken geleden had ik een bevlieging om er een aan te schaffen, maar dat heb ik toch maar niet gedaan
Totaal aantal Berichten: 389
- Xantia 2.0 HDi
- Visa 11RE
Harm schreef:ik vind ze stiekum dan wel weer gaaf
Ik ook! Vroeger heeft m’n vader 2 van die hokken gehad, als leasebak. Stukje jeugdsentiment dus… een paar weken geleden had ik een bevlieging om er een aan te schaffen, maar dat heb ik toch maar niet gedaan
Dat jullie zo’n Prairie mooi vinden is wel een beetje twijvelachtig maar dat jullie er hier openlijk voor uit durven te komen siert jullie!!!!
Maar mooi????? ......ik zie het niet….....
(ex) visa 11 RE(1983), (ex) ZX Break, TurboD (1994) Gris Crepuscule,
(ex) Xsara break Hdi Différence II (2004) Gris Iceland, (ex) Xantia Break Hdi Plus (2001) Gris Fulminator, (ex) C5 berline ph2 2.0 HdiF Gris Fulminator{Ik houd geloof ik van grijs…}
Visa 11 RE (1984) wit
BX 19 Gti (1986)rood
Grand C4 Picasso BlueHdi 120 Business (2015) Blue Kyanos