Bij verwijderen van de 4 bouten blijft wiel vast zitten, krijg met geen mogelijkheid wiel van de naaf af. Achter de naafdop op het wiel zit toch geen bout of vergrendeling naar de naaf?
Gelukkig een pech met lekke band, je zal er maar staan langs de weg en je probeert even je reserve wiel op te leggen.


































Totaal aantal Berichten: 15728
Geregistreerd: 16-05-2005
- Traction Avant 11B Forest
- Overig Peugeot 306 1.6 Cabriolet Saint Tropez
- Overig Volvo 240 DL estate
- Panhard Dyna Z1 ToutAlu
- 2CV 2CV6 Spécial
- Overig Volvo V60 T5 Inscription
- GS/GSA Special
Corrosie van het LM op de staal van de naaf. Blijven proberen is het devies.
Laten schrikken dus….
Hoe bedoel je? Krik er onderuit en stukkie riiden?
Wie moet erdan schrikken? ::lol:
C4 Grand Picasso 2.0i 16V EB6V Exclusive
Blue Oriental juli 2007
http://www.mijnalbum.nl/Album-8DOCB6AL-Foto
Zorgen dat de auto stevig staat, bouten eruit en een goedgemikte klap met voldoende bescherming en impuls.
Ja snap ik, was alleen een beetje melig
C4 Grand Picasso 2.0i 16V EB6V Exclusive
Blue Oriental juli 2007
http://www.mijnalbum.nl/Album-8DOCB6AL-Foto
En als je het wiel er weer op zet zou ik op de rand een dun laagje kopervet smeren…

Totaal aantal Berichten: 2
Geregistreerd: 21-01-2017
- (Grand) C4 Picasso Grand C4 Picasso 1.6 THP Intensive
Alternatief voor schrikken: bouten losdraaien, band aan boven- en onderzijde vastpakken en net zolang wiebelen (trekken/duwen) totdat het wiel los komt.