3 van de 3
 < Vorige 1 2 3
   
Flat spot Solex 32 SDID 2
Gepost: 10 september 2017 09:05 PM
  [ # 31 ]

Ik heb er nu de beste op zitten, deze beweegt soepel, de andere klikt pas bij hard drukken naar binnen.

Profiel  
 
waterman
> 40000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 43265
Geregistreerd: 26-02-2005

- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
Gepost: 10 september 2017 09:51 PM
  [ # 32 ]

En weet je al of de verrijkingsinrichting ook echt werkt op deze carbu?

Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!

Doneer, zo blijven we draaien!

disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste

Profiel  
 
Gepost: 12 september 2017 07:46 AM
  [ # 33 ]

Nee, enig idee hoe dat te testen valt?

Profiel  
 
alexander
> 800 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 812
Geregistreerd: 15-01-2006

- ID/DS ID 19 P
Gepost: 18 september 2017 12:34 PM
  [ # 34 ]

Ik heb ook een DE blok staan uit een 66 ID19P. Deze heeft een gesloten carterventilatie (zie foto) De slang tussen luchtfilter en carb zit aangesloten in het midden op het kleppendeksel. Misschien omdat jouw configuratie dat niet heeft, krijg je misschien die flat spot???? Just a thougt huh

Profiel  
 
 
3 van de 3
 < Vorige 1 2 3
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook