Totaal aantal Berichten: 3221
Geregistreerd: 18-11-2006
- C15 C15d Familiale
- Visa 11RE
- ZX 1.9D Break Reflex
Oooooh hoe sjiek ook met dat legbatterijkippenleer !
Visa II ,ça c’est une auto!
Citroënist tot in de kist
Een vreemd probleem met de knipperlichten, deze doen namelijk niets meer, ook als ik de knop van de gevarenlichten indruk branden er geen knipperlichten. Wat kan het zijn?
Als ik Mercedes wil rijden bel ik wel een taxi!
Het rondje doosje ‘‘knipperlichtautomaat’’ onder het dashboard wellicht!
Waar zit dat ongeveer Bart?
Als ik Mercedes wil rijden bel ik wel een taxi!
Achter die kap waar de motorkap ontgrendeling uitsteekt. Even die kappen verwijderen en een nieuwe (liever een goede 2ehandse dan een nieuwe, die nieuwe zijn waardeloos) monteren.
Bedankt Bart! Hoe is het met jouw Visa?
Als ik Mercedes wil rijden bel ik wel een taxi!
Over 2 weken gaan we op vakantie met de Visa door Frankrijk en Spanje. Voor die gelegenheid heb ik toch maar een aansteker/12volt aansluiting gekocht om diverse apparaten op te laden. Het liefst wil ik de plus en min kabels op de accupolen monteren. Alleen kan ik nergens een goede plek vinden om de bedrading door het schutbord te krijgen zonder gelijk een gaatje te boren. Iemand hier met tips?
Als ik Mercedes wil rijden bel ik wel een taxi!
Bij de gas of het koppelingskabel ze mee naar buiten friemelen?
Hang er ook een draadzekering mee tussen, 10 ampere
Benz C200D break elegance 2004, 2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005, Honda Camino 1986, Lexus ct200h 2017
Ik heb laatst zo’n ding ingebouwd, ook makkelijk.
Gr. Wim.
Dat kun je voor een tiende van die prijs kopen, heb je wel maandje tijd nodig eer die boot ermee hier is, pas zo eentje in mijn moto ingebouwd, tussen de 2 usb aansluitingen zit een digitale voltmeter.
In mijn wagen ga ik 2 micro usb’s met kabel inbouwen, omvormer achter het dashbord, eentje voor de dashcam en eentje voor de foon-gps op te laden.
Benz C200D break elegance 2004, 2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005, Honda Camino 1986, Lexus ct200h 2017
Let wel op dat je dat soort dingen op een (zelfgemaakte) geschakelde plus aansluit, op permanente 12v loopt je accu zo snel leeg
inderdaad, schakelaar en zekering ertussen.
Je kunt de schakelaar ook vervangen door een relais en dan geschakeld hebben via contact, vergeet je hem niet af te zetten.
Benz C200D break elegance 2004, 2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005, Honda Camino 1986, Lexus ct200h 2017
Totaal aantal Berichten: 3221
Geregistreerd: 18-11-2006
- C15 C15d Familiale
- Visa 11RE
- ZX 1.9D Break Reflex
Boren is niet nodig hoor. Onder je ruitensproeierreservoir steekt een rubber slurfje uit het schutbord, in die rubber slurf zitten een soort van dop met vier gaten (gas ,choke en koplampverstelkabels) en daar past altijd nog wel een draadje bij. Aan de bijrijderskant kant van het schutbord zit een rubber dop waar je ‘m ook doorheen kunt frutten.
Visa II ,ça c’est une auto!
Citroënist tot in de kist
Bedankt, zojuist alles aangesloten! Kabels zijn via de rubberendop aan de passagierskant het interieur ingegaan. Pluskabel is gezekerd…
Als ik Mercedes wil rijden bel ik wel een taxi!
Stel dat we straks lekker over de snelweg tuffen met de autoradio aan en evt ook nog eens een apparaat in de 12V aansluiting, is de huidige dynamo daar dan op berekend?
Als ik Mercedes wil rijden bel ik wel een taxi!