Totaal aantal Berichten: 9372
Geregistreerd: 27-09-2007
- C3 Pluriel 1.6 16v sensodrive
- C3 Picasso 1.6 VTi Exclusive
Was even aan het googlen, maar het loslopen van de kettingspanner komt vaker voor bij de 1.4 VTi/1.6 VTi/ 1.6 THP.
Citroën en stock: DS23 Break Confort 1973, DS23IE Pallas bvm 1974, CX25TGD Turbo 2 ambulance 1990
Autres véhicules: 2x Moto Guzzi Le Mans II 1980, Peugeot 205 Accent 1.1 1993
Possédé et conduit: Honda CB500F 1974, 2CV6 1972, Renault 4F6 1977, CX2400 Super Break 1979, GSA1300 Service Tolée 1983, BX14RE 1983, BX19TRD Turbo Break 1989, XM2.1TD Break Ambiance 1994, AX1.4TGS 1993, AX1.1TGE 1995, CX25TRD Turbo 1 berline 1986
Eind van de middag de C 3 verder gerepareerd.De inlaatnokkenassteller verwijderd en wat slangen van de benzine toevoer om zodoende met een afgezaagde ringsleutel 28( weinig ruimte) de bout van de kettingspanner vastgedraaid. Beter zou zijn om wat locktite er tussen zien te krijgen maar ik heb op de korte ringsleutel toch nog dwars een andere ringsleutel kunnen zetten om de bout goed vast te draaien. Na 10 minuten draaien op toeren geen lekkage meer gezien
Allen nogmaals bedankt voor de diverse info