De XSARA service 2L HDI 2002 SIEMENS inspuiting, doet het niet meer…..
Een overwacht agressieve drempel met te hoge snelheid genomen.
Radio uit, dashboard vrijwel dood en na 300 meter ook de motor uit.
Een 50 Amp zekering onder de BSM was stuk, vervangen, hielp niet.
De BSI reset procedure gedaan, mot. kap open, parkeerlicht aan en sluiten
knopje op de afst. bediening 10 seconden ingedrukt houden.
Geen effect…...zekeringen op de BSI doorgemeten, allemaal ok.
Geen sleutelherkenning, knipperlichten en r. wisser zijn niet uit te
schakelen, mijn conclusie BSI dood.
Ik kan nu een set (sleutel, BSI en een ECU) kopen, en na montage daarvan
zou volgens de verkoper alle ellende daarmee opgelost zijn.
Is dat zo ? Allerlei onderdelen moeten “ingeleerd” worden, gaat dat dan
helemaal vanzelf?
de winter door en dan op zoek naar een JUMPY was het plan, veel geld wil
ik er dus niet meer in investeren
Ik zou gewoon voor die Jumpy gaan dan, scheelt je een hoop gek*t..
O, daar ben ik niet vies van hoor.
Maar als ik hem voor de 200 € die het setje kost weer rijdend heb, doe ik het wel.
Dat geeft me meer tijd om wat anders te vinden.
Ik heb nu de BX pick up van stal gehaald en die ga ik niet al als pekelbak gebruiken.
Totaal aantal Berichten: 1825
Geregistreerd: 09-02-2011
- Xsara Picasso 16-16v
Nanko, is de kil switch niet geactiveerd ??? Want dat gebeurt wel eens, even in je instructie boekje kijken of jij hem nog hebt, volgens mij bij de rechter shokdemper, dus onder de motorkap, deze moet je dan weer indrukken, deze wordt normaal bij een aanrijding geactiveerd
Ook naar gekeken, aanrijdingsschakelaar heet hij volgens de anwb meneer.
Ik noemde het een botsknop.
Niet te vinden, stond bleek later ook niet in het instructieboekje
Super service overigens, gratis ende voor niets 27 km naar huis gesleept en ook
nog geholpen om de patiënt op de de brug te duwen.