Weet iemand of deze functie op de Cactus aanwezig is? Ik heb de functie er op zitten dat mijn lichten in de auto stand automatisch aan gaan.
In het donker zie ik wel mijn plafonnière branden bij ontgrendelen slot…maar niet mijn koplampen of dagrij verlichting.
Iemand een oplossing?
Dank!
Chander
Totaal aantal Berichten: 1825
- Xsara Picasso 16-16v
Eeeuuuuhhh, auto verlichting, ??? Ja heb geen cactus maar over het algemeen is het daglicht, starten, dag verlichting aan, is het donker gaat de verlichting aan, na het starten,
Kom je s,nachts thuis, en je zet alles uit, trek een maal aan grootlicht handel, het grootlicht blijft nu 30 branden, of bedoelde je dit niet,
Nee ik bedoel dat je koplampen aanspringen als je de auto ( je komt aanlopen) in het donker op afstand van het slot haalt…
Totaal aantal Berichten: 123
- C4 (2004-heden) C4 Cactus 12 Pure Tech 82 Live
Dat zou idd wel handig zijn, ik ben benieuwd als dit mogelijk is bij de Cactus
VW Transporter T2 ‘75
Citroën Berlingo ‘99
Citroën Xsara Picasso ‘06
Citroën C4 Cactus ‘16
nee is volgens mij alleen mogelijk bij vergrendelen dat de lampen nog aanblijven, bij ontgrendelen niet helaas….mocht ik er naast zitten dan lees ik dat ook graag terug;-)
Totaal aantal Berichten: 1825
- Xsara Picasso 16-16v
Er zijn wel modellen geweest, die een derde knop op de handzender had, met deze werd de verlichting aan gezet, waar schijnlijk weggelaten omdat het in oorlog was met de eco modus,
Totaal aantal Berichten: 22
- C1 Airscape Feel
- C4 (2004-heden) Cactus Business 1.2 VTI
Klopt!
Op de ab van mijn C4 Coupé van 2005 zat een dergelijke knop. Echter in eco-modus ging de fmh verlichting echt niet aan.
Bij de Cactus is de fmh verlichting in te schakelen in een van de menus op de tablet. Deze werkt volgens mij alleen als de verlichting op auto staat en bij vergrendelen. Het is jammer dat de tijd dat de verlichting blijft branden niet in te stellen is. Pak ik na het uitstappen nog even wat spullen van de achterbank, heb ik alsnog mn zaklantaarn nodig
Thanks voor het reageren!
Alles duidelijk nu