Totaal aantal Berichten: 427
Geregistreerd: 10-04-2006
- C3 PURETECH 110 S&S SHINE
- C6 (2005-2012) 2.7 V6 HDiF
https://www.autoweek.nl/video/citroen-c6-27-hdif-2006-416101-km-klokje-rond/
Citroen ID19P Confort (1966) Citroën 2cv AZ (1968) Citroën 2cv6 Spécial (1981)
Citroën C5 Break VTR (2006) Citroën C4 VTS (2006) Citroën C4 Picasso (2007)
Citroën C5 Tourer (2010) Citroën DS3 (2012) Citroën C6 2.7 V6 HDiF (2006) Citroën C3 PURETECH 110 S&S Shine (2017)
Citroen C5 Aircross 180pk EAT8 (2019) Citroen C1 Airscape Shine (2019) DS 4 E-Tense Opera (2023)
“de schokdempers zijn nog droog” aldus de monteur tijdens controle.
Schokdempers? Op een C6? Die heeft toch bollen? Of zeg ik nou wat geks
Ex: 1996 ZX NP-JZ-34, 2005 C4 Coupe 05-RN-HN
Franse auto’s gaan niet stuk, die staken gewoon
Veerpoten, schokdempers. What’s in a name?
Ook een bollentroen heeft ze.
Wim,
Disciplus Simplex
Totaal aantal Berichten: 1481
Geregistreerd: 31-10-2007
- CX 2500 diesel
- GS/GSA GS break club
Ben blij dat ze bij klokje rond eens positief zijn over Citroen en de kwaliteit van de C6 benadrukken ondanks dat ze toch sceptisch begonnen
Bestuur Citroen Contract, organisatie 100 jaar Citroen eiland van Maurik en ICCCR 2016, nu een GS 1220 club break, ex CX 2500 diesel 1984, CX2400 special break c-matic 1980, GSA 1.3 special 1984, BX 1.9 diesel 1991, BX 1.4 1990, DS 23 Pallas, 1973
Totaal aantal Berichten: 764
Geregistreerd: 02-11-2005
- XM 3.0 V6 bvm5 Exclusive 1998
- C6 (2005-2012) 3.0 HDI AUTO Exclusive 2009
- CX 25 GTi bvm5 ABS 1987
- SM 3.0 Carb bvm5 1974
- DS 3 DS 3 Opera
DE bewering dat het de eerste (serie) C6 in Nederland was is onjuist. Mijn eerste C6 is uitgegeven 28-02-2006.
FastFred schreef:“de schokdempers zijn nog droog” aldus de monteur tijdens controle.
Schokdempers? Op een C6? Die heeft toch bollen? Of zeg ik nou wat geks
Volgens mij zit bij de C6 het dempingselement inderdaad in de “poot” en niet in de bol. Dus zou je van een schokdemper kunnen spreken.
1986 CX 25 GTi TURBO1 S2, 140.000 KM, Leder en Airco!
“Wat een wagen”