Totaal aantal Berichten: 3440
Geregistreerd: 23-06-2006
- C5 2.0i 16V Break automaat Exclusive
Mijn linker koplamp (Xenon) deed het niet meer.
Vandaag laten vervangen bij mijn vertrouwde adresje voor “klein werk”.
Na vervanging deed hij het nog niet.
In de zekeringtabel niets te vinden.
Iemand enig idee?
Het is een Xenon met aangebakken ballast.
Achterstallig onderhoud brengt elke Citroen op de sloop
Totaal aantal Berichten: 764
Geregistreerd: 02-11-2005
- XM 3.0 V6 bvm5 Exclusive 1998
- C6 (2005-2012) 3.0 HDI AUTO Exclusive 2009
- CX 25 GTi bvm5 ABS 1987
- SM 3.0 Carb bvm5 1974
- DS 3 DS 3 Opera
Had je wel spanning en aarde, anders misschien het relais of draadbreuk,
Totaal aantal Berichten: 3440
Geregistreerd: 23-06-2006
- C5 2.0i 16V Break automaat Exclusive
Ik vind het gek dat ik er geen melding van zie op het display.
Wel van de linker richtingaanwijzer die deed het ook niet. Nieuw lampje er in, nu wel.
Dus: wel aarde.
Is er een relais-voor-de-linker-koplamp? En zo ja, waar?
Draadbreuk? Voor een ding dat niet beweegt? Moet ik nog meemaken. Meer iets voor oude Engelse auto’s.
Achterstallig onderhoud brengt elke Citroen op de sloop
Totaal aantal Berichten: 233
Geregistreerd: 05-06-2004
- ID/DS DSuper
- C4 (2004-heden) Cactus 1.2 110PK
Waarschijnlijk defecte ballast
Totaal aantal Berichten: 3440
Geregistreerd: 23-06-2006
- C5 2.0i 16V Break automaat Exclusive
Zoals ik al schreef:
Het is een Xenon met “aangebakken ballast.”
Achterstallig onderhoud brengt elke Citroen op de sloop
Je kan met wat gepiel de steker uit de koplampunit trekken.
Dan kan je toch meten of er wel 12V wordt gestuurd naar de unit?
Totaal aantal Berichten: 3440
Geregistreerd: 23-06-2006
- C5 2.0i 16V Break automaat Exclusive
Vrij naar Waterman: “Ik kan alles.”
Punt is dat ik midden in een mega verbouwing zit en het klusje dus graag uitbesteed.
Een groot deel van mijn gereedschap is bijvoorbeeld onbereikbaar.
Achterstallig onderhoud brengt elke Citroen op de sloop
Sja, en nu komen er kaboutertjes die in het holst van de nacht je lamp repareren
Totaal aantal Berichten: 3440
Geregistreerd: 23-06-2006
- C5 2.0i 16V Break automaat Exclusive
Nee hoor, gewoon “even” naar Nieuw Vennep rijden. Of zo.
Achterstallig onderhoud brengt elke Citroen op de sloop
Met één lamp
Totaal aantal Berichten: 25624
Geregistreerd: 31-07-2003
- Ami 6
- SM 2.7 i.e.
JanSr schreef:Nee hoor, gewoon “even” naar Nieuw Vennep rijden. Of zo.
Dat zou ik doen. Taart mee!
Zelfbenoemd Citroën Specialist!
Main Entry: bo·gart
Pronunciation: ‘bO-“gärt
Function: verb
1 : BULLY, INTIMIDATE.
2 : to use or consume without sharing. <don’t bogart that joint, pass it over>
Totaal aantal Berichten: 1290
Geregistreerd: 30-04-2006
- 2CV 2cv6 special
Ik denk dat het probleem wel eens in de BSM zou kunnen zitten. Van daaruit worden de koplampen ook aangestuurd.
*2cv6 special 1986, GS club 1975, Renault R4TL Savane 1990*
Totaal aantal Berichten: 3440
Geregistreerd: 23-06-2006
- C5 2.0i 16V Break automaat Exclusive
Er blijkt nog een hoogspanningsunit onder de koplamp te zitten.
Bij Citroen ca € 400,-.
Dus maar even in het tweedehands circuit grasduinen.
Achterstallig onderhoud brengt elke Citroen op de sloop
Totaal aantal Berichten: 3440
Geregistreerd: 23-06-2006
- C5 2.0i 16V Break automaat Exclusive
Unit gekocht via onderdelenlijn, € 100,-
Vandaag laten monteren door Fokker te Amersfoort. Mijn € 100,-
Het werkt weer gelukkig.
Achterstallig onderhoud brengt elke Citroen op de sloop