oh, soepel…ik bedoel de tapeinden voor het uitlaatspruitstuk. Daar zitten 4x M8x46mm 4x M8x58mm op voor de bevestiging.
En Frank, je steun komt zeker terug, maar ik vrees dat ik m niet kan komen brengen met het blok er nog op
gewoon een zwartedraadend in stukjes zou ik doen.
CX limousine, TRD I, TRD II, Tatra 603, skoda 110, mercedes 240 TD, mercedes 406, mercedes 206, xantia 16v
tapeinden bij Hornbach; ze hebben daar ook die clipjes, per stuk
Totaal aantal Berichten: 654
Geregistreerd: 23-11-2009
- GS/GSA 1220 Club break
Gewoon draadeind van de bouwmarkt is echt baggerkwaliteit, sterkteklasse 4.6 ofzo. Dan beter 8.8 bouten verzagen
GS Club berline ‘73, GS Club break ‘79, Xsara 1.8 16v berline ‘99
Dat klopt, meestal. Bij Hornbach is t 8.8 en ze hebben ook zwarte tapeinden. En inderdaad is 8.8 wel het minimum.
Toch maar eens bij de Horbach gaan rondneuzen. Die vestigingen zien er ook altijd moeilijk groot uit,alsof ze alles hebben….Ik blijf het bijzonder vinden dat je tegenwoordig bijna niks meer ergens uit een bak kunt vissen en alles via internet besteld moet worden en dan meteen per 50stuks of meer. (zei hij op een internetforum…)
Totaal aantal Berichten: 22
Geregistreerd: 29-08-2010
- Méhari -
- CX 25 Gti Turbo II
- C6 (2005-2012) 2.2 HDI
le look le plus cool schreef:Ik blijf het bijzonder vinden dat je tegenwoordig bijna niks meer ergens uit een bak kunt vissen en alles via internet besteld moet worden en dan meteen per 50stuks of meer. (zei hij op een internetforum…)
Dan ga je aangenaam verrast worden, je kan daar (Hornbach) namelijk wel grabbelen in de bakken en ze per stuk kopen…
En ze hebben ook M5 en M7 boetjes met bijbehorende ringetjes en moeren, ook per stuk, verder allerlei clipjes vor zelftappers in carosserie , etc
Volgens mij zijn de tapeinden nog gewoon bij de Citroën dealer te verkrijgen, anders heeft Cartal of Brezan oid ze vast ook wel. CX-basis heeft ze ook.
Ik heb even de onderdeelnummers opgezocht:
De drie grote nummer 79 03 027 121
De vijf kleinere 79 03 027 123
Zie bijgevoegd plaatje.
Succes
WebmasterGS schreef:Volgens mij zijn de tapeinden nog gewoon bij de Citroën dealer te verkrijgen, anders heeft Cartal of Brezan oid ze vast ook wel. CX-basis heeft ze ook.
Ik heb even de onderdeelnummers opgezocht:
De drie grote nummer 79 03 027 121
De vijf kleinere 79 03 027 123Zie bijgevoegd plaatje.
Succes
Nou dit is dus de tweede keer dat ik die shop van CX basis doorspit en niet gevonden krijg wat ik zoek en vervolgens iemand anders doodleuk de link/codes/en de hele rambam doorstuurt…...enigszins frustrerend Maar bedankt voor het meezoeken (kan ik duidelijk nog niet helemaal zelf , ik moet waarschijnlijk toch nog t een en ander bestellen daar.
Goud schreef:le look le plus cool schreef:Ik blijf het bijzonder vinden dat je tegenwoordig bijna niks meer ergens uit een bak kunt vissen en alles via internet besteld moet worden en dan meteen per 50stuks of meer. (zei hij op een internetforum…)
Dan ga je aangenaam verrast worden, je kan daar (Hornbach) namelijk wel grabbelen in de bakken en ze per stuk kopen…
En ze hebben ook M5 en M7 boetjes met bijbehorende ringetjes en moeren, ook per stuk, verder allerlei clipjes vor zelftappers in carosserie , etc
NIET!?!?! wow, dan moet ik zeker gaan kijken daar!
http://www.cx-basis.de/shop/motor-kupplung-getriebe/zylinderkopfteile.html?p=6
Misschien zijn deze iets langer (4 mm) maar dat kan toch geen probleem zijn
Top advies, die Horbach!!!!! Die tapeinden bij de hornbach waren niet 100% de juiste lengte, maar voldoende om passend te krijgen met een extra ringetje ter opvulling.
Aangezien ik zo zoetjes aan richting hereniging van bak en motor loop, vroeg ik mij af welke olie er precies in de bak moet? (voor de helderheid, dus voor de T2 5-bak) Voor de motor is het 15W40 meen ik.
Ik heb er Castrol Syntrax universal plus 75w90 inzitten, op advies van anderen hier en dat bevalt prima.
(je moet de olie hebben die geschikt is voor zowel GL4 als GL5 bakken).
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!