Klik even door en laat me even weten wat je er van vind en wat ik er aan zou kunnen verbeteren?
Als je er geweest bent vul dan de poll in of stuur een berichtje met mogelijke verbeteringen en suggesties!
“Savoir Vivre!”
CITROfans.nl
Citroën-Online.nl
Totaal aantal Berichten: 15438
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Het eerste wat mij te binnen schiet; blauwe letters op en iets lichtere blauwe achtergrond zijn niet prettig leesbaar.
Natuurlijk speelt smaak een rol en ben ik absoluut geen proff. Maar ik vind hem erg druk. Veel kleuren, vlakjes en menu’s (bovenlangs en aan de zijkant) die het geheel in combinatie met de reclame erg onoverzichtelijk maken.
Succes er mee!
ik vind hem opzich best goed, alleen wat historische modellen (DS SM CX ect.) zou ook wel leuk zijn! en de C5 Break mis ik ook
verder een leuke site!
Totaal aantal Berichten: 6485
- CX 2000 Pallas
- DS 3 1.2 So Chic
Die historische modellen miste ik ook, maar misschien wordt daar nog aan gewerkt? Wel erg veel kleine advertenties bovenaan, maar daar kun jij misschien weer weinig aan doen… Misschien kun je de foto’s aanklikbaar maken ipv meteen paginabreed erop te zetten, komt het overzicht wellicht wat ten goede.
Verder erg OK dat het menu niet naar boven verdwijnt als je naar beneden scrollt, daar erger ik me bij websites altijd kapot aan, zeker als de pagina’s lang zijn.
Ik wil ook nog eens een keer zoiets bouwen over mijn eigen auto, maar dan moet ik eerst een FrontPage voor Dummies zien te vinden, want het wil nog niet vlotten (en bovendien heb ik er nu geen tijd voor).
“Het zijn gewoon supergoeie auto’s!”
probeer te letten op spelfouten in je eigen tekst (Adré Citroën staat op de homepage)!
Verder vind ik het nooit zo fraai staan als je eigen toevoegingen in een bron gaat zetten, dat zou ik zelf niet doen!
Op zich is ‘t verder een mooie site hoor! Veel info over de nieuwe modellen!
De historische modellen ben ik mee begonnen. Daar ben ik druk mee bezig en probeer de site, en dan vooral het nieuws, zo up-to-date mogelijk te houden. En ook die spelfout is er uit gehaald… die had ik zelf niet eens gezien. Ook de reclame blokjes en de pop-up heb ik verwijdert, had toch totaal geen effect
“Savoir Vivre!”
CITROfans.nl
Citroën-Online.nl
Totaal aantal Berichten: 15438
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
http://home.wanadoo.nl/k.stienstra/
Wat een verbetering! Ziet er goed uit.
trouwens….
URL is trouwens ook verandert en met dank aan Frank heb ik nu een iets makkelijkere URL.
www.citroennederland.nl.tt
Bij Lycos heb ik m’n account alleen nog voor wat bestandjes te bewaren. Voordeel is nu dat er ook geen lycos-popups verschijnen!
“Savoir Vivre!”
CITROfans.nl
Citroën-Online.nl
patje74 schreef:http://home.wanadoo.nl/k.stienstra/
Bedankt! En ach ja, aldoende leert men
“Savoir Vivre!”
CITROfans.nl
Citroën-Online.nl
Ik gebruik Firefox en daarin werkt het menu aan de linkerkant niet.
Ik heb weliswaar IEView geïnstalleerd, maar ik vind dat een site elke browser moet aankunnen.
Verder, het is al gezegd, te veel bewegende dingen, da’s mijn smaak niet.
Verder snap ik niet wat het logo van de RAI doet op de aankondiging van Citromobile. Nu lijkt het op het eerste gezicht net of Citromobile in de RAI wordt gehouden (of is dat mijn gedachtenkronkel?). Waarom geen link naar de site van Citromobile ?
Ik heb niet de hele site doorgeworsteld. Maar een aantal zaken zijn (historisch) onjuist. Ook de plaatjes zijn niet allemaal correct: je hebt een afbeelding van een 22CV Berline geplaatst bij een verhaaltje over de 11CV Familiale.
Tot slot van mijn gezeur: ik heb mijn bedenkingen tegen de naam van de site: Citroën Nederland.
Als je daar maar geen last mee krijgt…...
Quand une idée est bonne, le prix n’a pas d’importance.
In reactie op Robb z’n op-/aanmerkingen:
1) Het logo van RAI staat bij de ‘aankondiging’ van Citromobile, omdat dat de bron van dat nieuws is. Het is misschien inderdaad beetje onduidelijk en die link komt er nu ook, en ik zorg dat het duidelijker wordt.
2) Dat van die 11CV wist ik niet. Ik heb die foto van het net gehaald als een 11CV. Ook dit zal ik veranderen.
Wat de bewegende dingen en firefox betreft. Ik heb naar mijn idee de afgelopen tijd al voldoende bewegende dingen van de site verwijdert en dit nu tot een minimum beperkt. Ik heb zelf geen idee hoe mijn site er in firefox uit ziet en heb er niet zo heel erg veel behoefte aan om me hier in te verdiepen. Maar als ik ergens nog wat tijd over heb om dat uit te zoeken zal ik het doen.
Tot slot… met de naam van de site heb ik nog geen problemen gehad. Bovendien verdien ik er absoluut 0,0 mee dus het is niet zo dat ik over de rug van Citroën geld verdien aan hun goede naam. Dus ik zie het probleem van de kant van Citroën niet zo. Maar mocht er iemand bij Citroën Nederland problemen met mijn site hebben verneem ik dit graag.
En Robb… bedankt voor de moeite en de tips!!
“Savoir Vivre!”
CITROfans.nl
Citroën-Online.nl
patje74 schreef:http://home.wanadoo.nl/k.stienstra/
Ik mis de BX
Verder wel een aardige site hoor.
Bram schreef:patje74 schreef:http://home.wanadoo.nl/k.stienstra/
Ik mis de BX
Verder wel een aardige site hoor.
Ik ben druk bezig met het completeren van m’n site… nog even geduld ben ik bang