Even in het algemeen: in een voorkomend geval zo snel mogelijk “1 april!” roepen in een topic is spelbederf. Wie meent in het ootje te worden genomen, moet dat stilhouden en rustig afwachten hoeveel forumers serieus reageren.
Daar sluit ik me helemaal bij aan. Erg zwak om dit te doen.
Zwak? Moest meteen denken aan het goede verhaal van vorig jaar. Goed in elkaar gezet. Sorry voor bederven van jullie grap
Citroen rolls better then a Rolls!!
Ja zwak. De meeste gebruikers hadden wel wat door. Maar schreven niets. En dat is leuk. Wat jij en een ander (bericht was gewist) doet, was niet leuk.
Maar goed, het is nu gezegd. We kunnen weer verder.
Precies gedane zaken nemen geen keer.
Gaan gewoon weer vrolijk door en op naar het volgende jaar.
Een leuke vroege voor leuke prijs
https://www.leboncoin.fr/voitures/1410734528.htm?ca=12_s
Citroen rolls better then a Rolls!!
Bull Frog Bleu schreef:Precies gedane zaken nemen geen keer.
Gaan gewoon weer vrolijk door en op naar het volgende jaar.Een leuke vroege voor leuke prijs
https://www.leboncoin.fr/voitures/1410734528.htm?ca=12_s
Hij staat nog eens niet ver weg.
Word je zo hebberig van…..
Benz C200D break elegance 2004, 2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005, Honda Camino 1986, Lexus ct200h 2017
En tegenwoordig ook al in de directe verkoop op de sites van veilinghuizen. Zo waar niet lelijk en niet goedkoop.
‘62 ID te koop - Bleu pacifique? IK vind het wel wat hebben. Veiling in Oost Engeland (East Anglia)
https://angliacarauctions.co.uk/classic/saturday-25th-august-2018/1962-citroen-id-19/
DS Pallas H Brun Scarabe, ‘93 Saab 900T Cabrio, ‘93 Saab 900T 3-door, ‘73 Porsche 911S,
Some modern stuff (hers)
mooie ‘57 DS in fanstastische staat. Hoe langer ik mij met de DS bezig houd hoe mooier ik de vroege versies ga vinden. Eerste keer dat ik een “gewone” berline zie op Pebble beach ipv een speciale Chapron of zo.
https://www.goodingco.com/vehicle/1957-citroen-ds19/
DS Pallas H Brun Scarabe, ‘93 Saab 900T Cabrio, ‘93 Saab 900T 3-door, ‘73 Porsche 911S,
Some modern stuff (hers)
En nog een. ‘74 DS23 mecanique. Ben benieuwd wat de prijs uiteindelijk zal zijn…
https://www.goodingco.com/vehicle/1974-citroen-ds23-pallas/
DS Pallas H Brun Scarabe, ‘93 Saab 900T Cabrio, ‘93 Saab 900T 3-door, ‘73 Porsche 911S,
Some modern stuff (hers)
Totaal aantal Berichten: 27883
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Saabanger schreef:En nog een. ‘74 DS23 mecanique. Ben benieuwd wat de prijs uiteindelijk zal zijn…
https://www.goodingco.com/vehicle/1974-citroen-ds23-pallas/
Wat direct opvalt is dat de verkeerde logo’s op de C stijlen zijn geplaatst voor een DS 23 uit 74. Pallas logo op de achterklep hoort naar mijn idee ook niet.
Als je gaat zoeken zullen er nog wel meer dingetjes niet kloppen.
Voor dit geld verwacht je toch een perfecte fabrieks origineel gerestaureerde auto.
Totaal aantal Berichten: 11737
Geregistreerd: 06-05-2007
- Xantia TD SX
50 tot 70K euro grof gesteld? Hmja. Daar kunnen die details inderdaad vast ook wel correct voor, maar of iemand je er werkelijk een perfecte fabrieksorigineel gerestaureerde DS voor kan opbouwen?
Hydrauliekvat hoort in ‘74 van gegalvaniseerd blik in plaats van groen. De achterlichten lijken niet netjes uit te lijnen. Het reservewiel ligt verkeerd-om, dus waar is het gereedschapsbord cq. het boordgereedschap? Ruitenwisser-interval van Hella uit de accessoirehandel (wel ‘period’). Radio-inbouw lijkt nette huisvlijt, maar waarom dat klokje; is de Jaeger-klok stuk, zoals vaak? Becker ‘Nadelstreifen’ met Mercedes-knoppen (maar wel ‘period’). Rubber van het parkeerrempedaal is non-Pallas.
Maar zo op de foto’s toch wel een mooie DS en veel beter ‘correct’ dan de mijne, dus waar heb ik ‘t eigenlijk over
Derk
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Totaal aantal Berichten: 106
Geregistreerd: 06-01-2007
- CX GTi Turbo VEMS
- ID/DS 23 IE M VEMS
wel jammer dat een originele NL auto naar het buitenland verdwijnt
Willemvreeland
lid van de Citroen ID/DS Club Nederland. http://www.citroeniddsclub.nl
Totaal aantal Berichten: 1481
Geregistreerd: 31-10-2007
- CX 2500 diesel
- GS/GSA GS break club
Kan je nu al verklappen dat er in Nederland geen mensen zijn die deze prijzen voor deze auto willen betalen, is inderdaad een prachtige DS23 maar zoals hierboven vermeld zijn niet alle details kloppend, denk dat er betere exemplaren voor dat geld in dit land te vinden zijn
Bestuur Citroen Contract, organisatie 100 jaar Citroen eiland van Maurik en ICCCR 2016, nu een GS 1220 club break, ex CX 2500 diesel 1984, CX2400 special break c-matic 1980, GSA 1.3 special 1984, BX 1.9 diesel 1991, BX 1.4 1990, DS 23 Pallas, 1973
Totaal aantal Berichten: 27883
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Uiteraard zijn er niet veel mensen, maar ik heb toch pas een restauratie project deels kunnen volgen. Daar zit van aanschaf tot resultaat richting de 60k in.
Dan deze 60k wellicht nog wat veel, maar in NL worden DSsen toch ook voor +40k verkocht. Al lijkt dat toch weer wat moeilijker te worden.