Zo, dat ziet er goed uit!!
Die wil ik graag aanschaffen voor onder mijn prestige turbo.
Citroen CX 2500 prestige turbo
Totaal aantal Berichten: 7582
- C35 RD
- C3 1.4 Exclusive
Als aan nieuwe banden toe bent: gewoon doen.
Ja,moet 4 nieuwe banden hebben, kan echt niet meer…
Kijk uit om de velgen eens in het echt te kunnen zien.
de T in de velg is wat scherper uitgefreesd
Totaal aantal Berichten: 27931
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Zie mijn post 262 op de vorige pagina.
Maar als je banden echt op zijn dan hoop ik dat ze snel leverbaar zijn! Tot nu toe heb ik nog geen berichten gezien van uitlevering…
iemand al iets gezien in Nederland?
Totaal aantal Berichten: 3907
- CX 25 GTi Turbo 2 KdFi
- CX 2400i Prestige
Nee…. Langdurige toestand.
Hier plaatst de huidige initiatiefnemer (Frank) zijn updates:
Hier op t duitse forum
Er staat een recente update op de laatste pagina.
Citroen CX - magnifiek zweven !! mijn Flickr foto stream mijn CX GTi Turbo 2 KdFi draadje
Totaal aantal Berichten: 27931
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Dit heb ik in de mail ontvangen op 18-07-17.
This is an information for all interested customers:
Hello,
i am sorry to say that the paperwork for the official Papers by the “TÜV” is still in progress.
Because the wheel get an official “KBA-Number” from the german Federal Motor Transport Authority, it is not allowed to sell the wheels,
before the official papers are finally prepared.(Additional: All necessary technical tests of the wheel are finally and sucsessfully done some time ago.)
So it is not in my hands, i apologize.
However, it looks like it will not be until / in the course of August.The day after the day i will receive the papers, the website where you can order the wheels will be online.
The same day you will receive an e-mail with a link to the website.
There you will find all information to the wheel and for Prices, Ordering, Postage.For example: The price for a set of wheels (4), all bolts etc. included, for german customers is
-1390.- euros, Postage and VAT (19%) included.
For other countrys it will depending on the individual Postage and VAT.best regards
Frank C. Buschmann
Toen leek het er nog op dat het in de loop van augustus klaar zou zijn, inmiddels is het dus half oktober.
Op CitroMobile leek hij zelf aardig overtuigd (of goede verkoper…) dat het snel ging lukken.
Totaal aantal Berichten: 131
- 2CV 6 Spécial
- GS/GSA GSpecial
Het lijkt nu toch te gaan gebeuren: de week na pasen start de verkoop als ik het bericht goed begrijp: http://www.andre-citroen-club.de/forums/topic/95470-hallo-gemeinde-hier-die-variante-zur-trx-bereifung-für-cx-gti-turbo/?page=8
Met dank voor de link (El Robino). Het vandaag geplaatste bericht meld een nieuwe vertraging, maar ook dat de verkoop nu uiterlijk 30 april van start gaat.
We wachten af en rijden nog even op onze oude sloffen…
Voor als iemand benieuwd is naar hoe het (ongeveer) onder een XM zou staan, ff snel met Paint3D geknutseld.
Afbeelding is als bijlage. Weet zo snel niet hoe ik deze hier zichtaar kan maken.
Rijden als een ouwe sok, met af en toe een petje op.
dat ziet er natuurlijk niet uit onder de xm
Totaal aantal Berichten: 7807
- C4 (2004-heden) Cactus PureTech 110 Shine EAT6
Ik vind het eigenlijk niet eens heel erg misstaan. Wel uitsluitend onder een TD(12) of TCT natuurlijk.
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Totaal aantal Berichten: 1303
- Xantia v6 Activa
- Xantia Turbo CT Activa
Ik denk dat het er onder een XM serie 1 mooier uitziet. Sowieso is het niet zo makkelijk om andere velgen onder een auto te editen. Ik heb het zelf ook wel eens geprobeerd, het ziet er bijna nooit zo uit zoals het er in het echt uit zou zien (tenzij je goeie photoshop-skills hebt natuurlijk).
Xantia Activa Turbo CT (‘96)
Xantia Activa v6 (‘97)
Walon schreef:Met dank voor de link (El Robino). Het vandaag geplaatste bericht meld een nieuwe vertraging, maar ook dat de verkoop nu uiterlijk 30 april van start gaat.
We wachten af en rijden nog even op onze oude sloffen…
Het is inmiddels, alweer !!, uitgesteld. .....
Citroën SM: Ceci n’est pas une voiture…..c’est un art de vivre !!
history: BX gti (2x), BX sport, BX 16V MK2,Xantia 2.0 SX, DS23 pallas injection.