Heeft toevallig iemand de voorbumper van zijn Berlingo (2002 -2008)?
Ik zoek een afbeelding ervan. Ik zoek de afstand tussen de onderzijde achter het oog tot het center van het oog (???) In de afbeelding heb ik geprobeerd eea te verduidelijken.
Grt.
Roger
Citroën Berlingo (2003, DW8), Volvo V70 (1997, 2,5 Turbo, automaat)
Totaal aantal Berichten: 546
- Berlingo Berlingo 1.9D WJY DW8
Je maakt me wel nieuwsgierig..
Citroen Berlingo 1.9D bestel uit 2004 nieuw, nu 290k km, en eigenlijk probleemloos..
Citroen Berlingo 1.6i Een ouwe Subaru Forester is toch beter…
jakkerma schreef:Je maakt me wel nieuwsgierig..
Bedankt voor de moeite, maar ik zoek een foto van achter de bumper.
Ik moet een lang zonnescherm vervoeren, die wil ik afsteunen op het sleepoog….dus daar moet ik een beugeltje voor makenGrt.
Roger
Ik heb ook meerdere malen op mijn Berlingo iets langs vervoert dat kon doorbuigen.
Legde ik op het imperiaal een lang deel van een ladder vast met sjorbanden en legde ik het materiaal weer vast op de ladder.
Ladder kwam tot voorbumper en 30cm voorbij achterkant.
Ook eens gipsplaten van 3mtr gedaan met twee ladders naast elkaar.
Gr. Wim.
Totaal aantal Berichten: 546
- Berlingo Berlingo 1.9D WJY DW8
Een zonnescherm buigt niet door, dus ik zou het aan de voorkant gewoon met een stuk touw door het sleepoog doen..
Citroen Berlingo 1.9D bestel uit 2004 nieuw, nu 290k km, en eigenlijk probleemloos..
Citroen Berlingo 1.6i Een ouwe Subaru Forester is toch beter…
Ik heb maar 2 allesdragers, geen grote imperial.
Het zonnescherm is 4,5 meter.
Als ik het scherm op de auto “centreer”, blijft de voorste deel 2 meter vrij hangen.
Om zo 80 km te rijden…..
Met een simpele constructie (2 plaatjes langs het sleep oog, met een bus in het oog en een bus achter onder het oog en op dat geheel een koker profiel) kan ik de overlengte ondersteunen.
Grt.
Roger