Totaal aantal Berichten: 10298
- GS/GSA 1220 club break
- Overig Panhard 17 break
- GS/GSA X1
- ID/DS DS23H Pallas
- ID/DS ID20F break 21 5-bak
Volgens mij willen ze je dit jaar ECHT een andere auto aansmeren. Er zijn in Nijmegen dan ook een aantal keur-adressen waar ik niet graag (meer) kom…..
Citroen!
Totaal aantal Berichten: 771
- BX 1600 tzi automaat
Het wordt gewoon weer een Visa maar dan een goede D D
Citroen Bx 1.6 TZI Automaat 1991 117.000km
Citroen Jumpy 2020 6700km
Citoen C5 exclusieve 2006 172.000
Peugeot 205 generation 1997 101.000km
Peugeot 205 xad bestel 295.000
DriverD schreef:Volgens mij willen ze je dit jaar ECHT een andere auto aansmeren. Er zijn in Nijmegen dan ook een aantal keur-adressen waar ik niet graag (meer) kom…..
Hoezo? Als ik het zo beoordeel zijn de APK punten gewoon terecht. Verrot wiellager (dat ook herrie maakt) stuurschijf gescheurd, roest op vervelende plekken: allemaal zaken die gewoon terecht leiden tot afkeur. Dat heeft niks te maken met andere auto aansmeren. Visapowerrrrr is ook helemaal niet iemand om zich dan door die garage ter plekke een andere auto aan te laten smeren, althans dat is mijn indruk.
Overigens kun je er over discusseren of de auto nog wel of niet te redden is. Met genoeg wil is elke auto wel te redden (zie de restauratieprojecten die in Citroexpert beschreven staan), maar je moet er maar zin in hebben. Het is uiteindelijk de eigenaar zelf die dat beslist.
Nu is voor mij het laswerk een grote onbekende factor in dit gebeuren, maar wiellager en de stuurkoppeling is niet echt iets om van wakker te liggen. Blijkbaar is de rest van het plaatwerk toch erg matig (incl. elektriciteitsprobleempjes) om er toch niet mee verder te willen.
Totaal aantal Berichten: 515
- 2CV special
- Visa club
- Visa entreprise
- Ami grande comfort
- HY ex bb bus en brandweer manschappen auto
klopt.
Feit is wel dat er betere en slechtere keuringsstations zijn ik heb het ook meegemaakt. Over deze ben ik erg tevreden en hij weet ook wel dat ik bij hem echt geen auto koop. Het is een ander merk en zijn tweedehandjes zijn mij al te duur en te nieuw.
@ Marten Kan de visa donderdag wel meenemen. Alleen het is inmiddels dan wel donker.
De frontbalk is rot. De schokdempers waren trouwens ook lek.
Het gaat denk ik een donor worden voor de Entreprise en de toekomstige donker rode (rouge d…??)
visapowerrr schreef:klopt.
Feit is wel dat er betere en slechtere keuringsstations zijn ik heb het ook meegemaakt. Over deze ben ik erg tevreden en hij weet ook wel dat ik bij hem echt geen auto koop. Het is een ander merk en zijn tweedehandjes zijn mij al te duur en te nieuw.
@ Marten Kan de visa donderdag wel meenemen. Alleen het is inmiddels dan wel donker.
De frontbalk is rot. De schokdempers waren trouwens ook lek.Het gaat denk ik een donor worden voor de Entreprise en de toekomstige donker rode (rouge d…??)
Is wel leuk natuurlijk om ff te zien (al is het nu dan nog maar een sloper). Ik hoop dan dat het licht het blijft doen!
Lekke schokdempers en daar is ie niet op afgekeurd? Schijnt te mogen als ze slechts iets zweten, maar dat vind ik dan eigenlijk nog best tolerant.
Rouge Delage?
- 2CV special
- Visa club
- Visa entreprise
- Ami grande comfort
mmm het licht ja….even vergeten…
schokdempers waren geloof ik een aantekening. Maar ze zweten niet ze zijn echt lek. Het lek in de vulpijp hebben ze niet eens opgemerkt.
Ga je ‘m slopen Is er geen redder voor te vinden of ben ik nu te sentimenteel? Er zijn al niet zoveel visatjes…
Het is Rouge Delage inderdaad.
De verlichting is al vaak een stuk constanter als alle stekkertjes een keer goed schoongemaakt worden en controleren dat er niet ergens een los contact zit.
- 2CV special
- Visa club
- Visa entreprise
- Ami grande comfort
Ja, we gaan m toch maar zelf slopen.
Het wordt een donorvisa voor ons andere visa’tje. Het was wel een moeilijke beslissing, er zijn er inderdaad zo weinig en we hebben er zoveel plezier mee gehad. Het dingetje heeft onze meerdere keren versteld doen staan van z’n/haar kunnen. Maar helaas hebben we komende jaar de tijd, ruimte en het geld niet om het op te knappen. Het is helaas ook geen klein projectje meer.
- 2CV special
- Visa club
- Visa entreprise
- Ami grande comfort
Ik vind het heel erg zielig eigenlijk. Maar om toch even de lijkenpikker uit te hangen. Hou je nog onderdelen over of heb je alles zelf nodig…
- 2CV special
- Visa club
- Visa entreprise
- Ami grande comfort
In principe houden we alles zelf omdat we nog een visa hebben en binnenkort weer een tweede. Het allemaal mooi reservemateriaal…vandaar.
Maar wat zoek je eigenlijk?
- 2CV special
- Visa club
- Visa entreprise
- Ami grande comfort
- 2CV special
- Visa club
- Visa entreprise
- Ami grande comfort
yep,
De sloper zei nog dat zij de auto’s nog niet zo kaal maakten
visapowerrr schreef:yep,
De sloper zei nog dat zij de auto’s nog niet zo kaal maakten
Was eigenlijk de ruimte boven de kachelventilator in het dash ook rot?