Ik denk dat je achter geen anti-roll staaf hebt.
De anti-roll wordt daar eigenlijk al verkregen door de samenwerking van de twee torsieveren die op vier punten in de draagarmen zitten.
Ik zou aan de voorzijde gewoon 40mm zakken met een veersetje en rondom sportievere schokbrekers
achter moet je ook verlagen anders staat ie scheef, dat gaat door de torsiestaven te verdraaien.
of
aan de voorzijde een schroefset, dan kan je de hoogte zelf steeds veranderen/instellen.
Schokbrekers zitten daar al bij.
Achter moet je dan natuurlijk ook nog verlagen doe je weer door de torsiestaven er uit te trekken en een paar tandjes lager te zetten.
Gr. Wim.
wim V8 schreef:Ik denk dat je achter geen anti-roll staaf hebt.
De anti-roll wordt daar eigenlijk al verkregen door de samenwerking van de twee torsieveren die op vier punten in de draagarmen zitten.Ik zou aan de voorzijde gewoon 40mm zakken met een veersetje en rondom sportievere schokbrekers
achter moet je ook verlagen anders staat ie scheef, dat gaat door de torsiestaven te verdraaien.of
aan de voorzijde een schroefset, dan kan je de hoogte zelf steeds veranderen/instellen.
Schokbrekers zitten daar al bij.
Achter moet je dan natuurlijk ook nog verlagen doe je weer door de torsiestaven er uit te trekken en een paar tandjes lager te zetten.
Gr. Wim.
Jawel hoor, achter zit in de achtertraverse een anti roll staaf van 20mm, heb ook nog gecheckt op mijn AX en zeker weten dat er een zit. Ervaring met het verlagen heb ik met mijn 106 1.3 rallye, leuk werkje, zeker als het echt goed vast zit.
De torsiestaven fungeren niet als anti roll bar, want de andere zijde zit in het frame van de wielophanging zelf, dus beinvloedt de andere draagarm niet.