Thijsvandebles schreef:Trouwens, helemaal vergeten te melden, naast de GT die ik dus heb gekocht, heb ik voor de belachelijk lage prijs van €50 nog een type 1 gekocht. Een 1400. Met 150 motor dus. Kleur bouwjaar en kenteken onbekend, maar dat boeit niet zo. Er is voor weinig weer een project erbij….
beek3762 schreef:Van mijn schoonzusje;
BX 1.4 Basis type 1
Bouwjaar 1985
Kleur wit
APK verlopen
Km stand 180.000 (of zoiets)
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
XBXG schreef:Thijsvandebles schreef:Trouwens, helemaal vergeten te melden, naast de GT die ik dus heb gekocht, heb ik voor de belachelijk lage prijs van €50 nog een type 1 gekocht. Een 1400. Met 150 motor dus. Kleur bouwjaar en kenteken onbekend, maar dat boeit niet zo. Er is voor weinig weer een project erbij….
beek3762 schreef:Van mijn schoonzusje;
BX 1.4 Basis type 1
Bouwjaar 1985
Kleur wit
APK verlopen
Km stand 180.000 (of zoiets)
Ah kijk…Wit is gafe kleur.
Test
Zeker voor een type 1 blijft wit een maagdelijke kleur vind ik, al blijf je schoonmaken.
Ami 8 Club (1970)
XBXG schreef:Zeker voor een type 1 blijft wit een maagdelijke kleur vind ik, al blijf je schoonmaken.
Da’s dan jammer. De ARMY hoef ik nooit schoon te maken, dus da’s al 1 auto minder. Dus kan ik die Type 1 extra goed poetsen…
Test
XBXG schreef:Zeker voor een type 1 blijft wit een maagdelijke kleur vind ik, al blijf je schoonmaken.
ik geloof zelfs dat het dat beige wit is. Is grappige zeldzame kleur, maar 100% weet ik het niet.
mzzls
Erik Hannewijk
Totaal aantal Berichten: 1349
- BX SPORT
- 2CV Special
Pvieuw, wat een auto….
Ik wou dat het apparaat al bij mij in de schuur stond. Deze auto moet op de nederlandse wegen blijven rondrijden….
Test
LEUK!!! :jump
Vooral dat GT embleempje op de motorkap!
Ik zal hem zeker live gaan bekijken (en waarschijnlijk ophalen samen met Thijs)
Emiel
Thijs, je zult enorm veel plezier gaan beleven aan deze GT
Ik krijg al weer heimwee als ik aan mijn eigen GT denk.
GT (/Digit) rules
Ami 8 Club (1970)
Totaal aantal Berichten: 8156
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- C5 Tourer2.0 HDi FAP
Ziet er heel goed uit Thijs. Kunnen we nog meer foto’s verwachten?? Deze waren zeker met een mobieltje gemaakt? Ze zijn erg blauw.
Genieten maar!
Patrick
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Totaal aantal Berichten: 1349
- BX SPORT
- 2CV Special
hehe dan heb ik vandaag inderdaad die combinatie zien rijden op de A27
Van harte Thijs
Wat is een BX toch mooi in Bleu Romantique
Ik zie ‘m snel eens (Citromobile? (hint))
Ami 8 Club (1970)
XBXG schreef:Van harte Thijs
Wat is een BX toch mooi in Bleu Romantique
Ik zie ‘m snel eens (Citromobile? (hint))
Ha ha, citromobile? ik denk dat ik met de army ga, die is daar ook nog nooit geweest, bovendien is VETAG wel handig als het rete druk is richting CM.
Test
Thijsvandebles schreef:
Ha ha, citromobile? ik denk dat ik met de army ga, die is daar ook nog nooit geweest, bovendien is VETAG wel handig als het rete druk is richting CM.
Irritante dilemma’s.. Zal ik met de Turbo d12 gaan of met het Grijze Prul. BXjes zijn ook wat te lomp om te triangelen