Totaal aantal Berichten: 25614
Geregistreerd: 31-07-2003
- Ami 6
- SM 2.7 i.e.
De poelies moeten netjes in lijn staan. Dan gaat t goed.
Zelfbenoemd Citroën Specialist!
Main Entry: bo·gart
Pronunciation: ‘bO-“gärt
Function: verb
1 : BULLY, INTIMIDATE.
2 : to use or consume without sharing. <don’t bogart that joint, pass it over>
Totaal aantal Berichten: 2259
Geregistreerd: 28-04-2006
- CX 2400 GTi
- ID/DS DS 21 Pallas hydraulique
De poelies zien er op het oog netjes in lijn uit. Nou ja, misschien haal ik hem nog even los om te kijken of het iets beter kan. Waarschijnlijk zit er wel wat speling op de bevestiging en kan hij wel rechter. Het is voornamelijk dat “latje” (weet niet wat de officiele term daarvoor is) dat de riem op spanning houdt die scheef zit en daardoor de generator ook scheef duwt. De bevestiging op het waterpomphuis zit namelijk iets verder naar achteren dan de bevestiging op de generator. Maar daar kan ik denk ik wel wat aan doen.
Totaal aantal Berichten: 43304
Geregistreerd: 26-02-2005
- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
Één dingetje: ‘t is echt een dynamo. Geen generator
Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!
Doneer, zo blijven we draaien!
disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste
Totaal aantal Berichten: 2259
Geregistreerd: 28-04-2006
- CX 2400 GTi
- ID/DS DS 21 Pallas hydraulique
Ha, ik probeerde de juiste terminologie te gebruiken: generator=gelijkstroom, dynamo/alternator=wisselstroom. Maar ik zie nu dat dynamo voor beide geldt.
Totaal aantal Berichten: 43304
Geregistreerd: 26-02-2005
- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
Het gaat natuurlijk ook helemaal nergens over hè
Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!
Doneer, zo blijven we draaien!
disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste