Die heeft geen origineel electrisch open dakkie -wat onontbeerlijk is voor zo’n claustrofobisch type als ik (die hebben veel licht en lucht nodig )- en is een jaar ouder. Das dus geen goede vervanger.
Animal triste post coitum
Onderhandelen tot je op 1650 uitkomt met behoud van wrak. Rustig op zoek naar een andere ( je hebt dan de tijd, want de oude rijdt nog) en daarna de bruikbare onderdelen eraf slopen en auto afvoeren naar sloper.
GRG
.(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)
De verzekerings-ellende ottert nog ff door en in de tussentijd is mevrouwtje weer 2 deuk/krassen rijker op het voorscherm. Met dank aan iemand die het kennelijk niet zo nodig vond om een briefje achter te laten.
Vandaag brak ook nog eens de gaskabel midden op de ring….
Begin langzaam te geloven dat de sterren niet helemaal lekker stonden toen die kar van de band rolde.
Serge schreef:De verzekerings-ellende ottert nog ff door en in de tussentijd is mevrouwtje weer 2 deuk/krassen rijker op het voorscherm. Met dank aan iemand die het kennelijk niet zo nodig vond om een briefje achter te laten.
Vandaag brak ook nog eens de gaskabel midden op de ring….
Begin langzaam te geloven dat de sterren niet helemaal lekker stonden toen die kar van de band rolde.
Ongeluk komt meestal in drieen, dus je zult er nu wel even vanaf zijn.
GRG
Zou fijn zijn.
Totaal aantal Berichten: 871
- C5 X Hybrid 225
- C6 (2005-2012) V6 -3.0 HDI Exclusive
- DS 9 E-Tense Rivoli+ FO
XM schade
Serge,
Sterkte.
Het is nooit leuk als je vliegend tapijt wordt gemold.
Hoop dat het in orde komt met verzekeringen etc.
PS: is dat een Oberheim op de achtergrond of een Moog?
Heb thuis ook een synthje of 10 staan…..
citroenist.
1) Visa SuperE 2) CX GTI 2400 3)XM 2.0 4)BX 14Biaritz 5)XM 2.0 Break 6)Xantia Activa TCT 7) Xantia Activa Excl. HDI 8.)ZX 14 9)Berlingo Multispace 10)C8 2.0HDI 11)C5 2.0 HDI eXCL. 12) c5 2.0 HDI Break 13)C6 V6 2.7 HDI Excl. 14) DS5 1600 Bus edition 15)C4 Grand Picasso rel.1 16)C6 V6 3.0 HDI excl. 17)C4 Grand Picasso 1600 HDI Rel2 18) c5 Tourer 2.0 HDI Excl. 19) DS7 Crossback BlueHDI 180 Aut. So Chic FO 20) DS9 E-Tense Rivoli+ FO 21) C5X Hybrid 225 Magnetic Blue 22)Berlingo 1.5 HDI 23)Berlingo M 1.5 HDI XTR 2024 FO
Re: XM schade
CITROENIST TOT IN DE KIST schreef:Serge,
Sterkte.
Het is nooit leuk als je vliegend tapijt wordt gemold.Hoop dat het in orde komt met verzekeringen etc.
PS: is dat een Oberheim op de achtergrond of een Moog?Heb thuis ook een synthje of 10 staan…..
Dank je! Er begint wat vordering in het verzekeringsproces te komen.
Dat op de achtergrond is een System 55 van Moog. De synth die voor velen doorgaat als de grootmoeder van alle voltage gecontroleerde synthesizers. Oberheim heeft nooit modulaire synths gemaakt, tenzij je een 2,4,6 of 8 Voice als een modulaire synth wilt beschouwen. Wat heb jij zoal staan?
Re: XM schade
Serge schreef:CITROENIST TOT IN DE KIST schreef:Serge,
Sterkte.
Het is nooit leuk als je vliegend tapijt wordt gemold.Hoop dat het in orde komt met verzekeringen etc.
PS: is dat een Oberheim op de achtergrond of een Moog?Heb thuis ook een synthje of 10 staan…..
Dank je! Er begint wat vordering in het verzekeringsproces te komen.Dat op de achtergrond is een System 55 van Moog. De synth die voor velen doorgaat als de grootmoeder van alle voltage gecontroleerde synthesizers. Oberheim heeft nooit modulaire synths gemaakt, tenzij je een 2,4,6 of 8 Voice als een modulaire synth wilt beschouwen. Wat heb jij zoal staan?
Het is in iedergeval geen minimoog!
GRG
Beetje laat dat ik dit topic lees, maar ik wens je veel sterkte met het wegwerken van de schade. Overigens, veel sleutelervaring heb ik niet, maar als ik je ergens mee kan helpen: laat het maar weten middels een PBtje of mailtje !
Schijt aan originaliteit.
Lelijke Eend schreef:Beetje laat dat ik dit topic lees, maar ik wens je veel sterkte met het wegwerken van de schade. Overigens, veel sleutelervaring heb ik niet, maar als ik je ergens mee kan helpen: laat het maar weten middels een PBtje of mailtje !
Dank je!
Ik las deze draad al afgelopen week maar had geen tijd te reageren. Erg triest dat mensen met mores als Petje auto mogen rijden om anderen te schaden. Onbegrijpelijk dat er geen manier is om financieel verhaal te halen bij zo´n knuppel.
Sterkte bij de afhandeling!
Geen gebeef, ik zweef…
Zwarte Limo schreef:Onbegrijpelijk dat er geen manier is om financieel verhaal te halen bij zo´n knuppel.
Dat is er wel, maar ik speel het vooralsnog ff op een andere manier.
Totaal aantal Berichten: 871
- C5 X Hybrid 225
- C6 (2005-2012) V6 -3.0 HDI Exclusive
- DS 9 E-Tense Rivoli+ FO
@SERGE
Vooral “moderne” spul:
sy99/ex5/fs1r/an1x/jp8080/obh 4 sem modules/dx7/veel soft synths etc.
citroenist.
1) Visa SuperE 2) CX GTI 2400 3)XM 2.0 4)BX 14Biaritz 5)XM 2.0 Break 6)Xantia Activa TCT 7) Xantia Activa Excl. HDI 8.)ZX 14 9)Berlingo Multispace 10)C8 2.0HDI 11)C5 2.0 HDI eXCL. 12) c5 2.0 HDI Break 13)C6 V6 2.7 HDI Excl. 14) DS5 1600 Bus edition 15)C4 Grand Picasso rel.1 16)C6 V6 3.0 HDI excl. 17)C4 Grand Picasso 1600 HDI Rel2 18) c5 Tourer 2.0 HDI Excl. 19) DS7 Crossback BlueHDI 180 Aut. So Chic FO 20) DS9 E-Tense Rivoli+ FO 21) C5X Hybrid 225 Magnetic Blue 22)Berlingo 1.5 HDI 23)Berlingo M 1.5 HDI XTR 2024 FO
Re: @SERGE
CITROENIST TOT IN DE KIST schreef:Vooral “moderne” spul:
sy99/ex5/fs1r/an1x/jp8080/obh 4 sem modules/dx7/veel soft synths etc.
Zijn die 4 SEM’s samen een 4 voice, of gewoon 4 SEM’s? Hoedanook erg prachtige sound! Die SY99 is zeker ook niet te onderschatten, ondanks z’n veelzijdigheid heeft ie zeker punsh. De DX7 is 1 van m’n absolute favorieten! Met dat moderne Roland en Yamaha spul heb ik echter niet veel op.