Wie weet wat er aan de hand is.
Wanneer we de tijd datum etc op de juiste manier hebben ingesteld blijkt na een periode, duur is verschillend, te verspringen.
Soms heb ik de indruk dat de stroom eraf gaat.
schopje
Totaal aantal Berichten: 1825
Geregistreerd: 09-02-2011
- Xsara Picasso 16-16v
Meschien een een andere ronadio, Heb je zelf wel weg de weg erin,
Ik heb een nieuwe alpine radio ingebouwd en deze werkt verder 100%. Kan je misschien aangeven waardoor dit komt.
Totaal aantal Berichten: 1825
Geregistreerd: 09-02-2011
- Xsara Picasso 16-16v
Of je hebt in begrepen een adapterset in te bouwen, of je bent vergroten van de de twee draden de draden de draden om te ruilen,
Totaal aantal Berichten: 1825
Geregistreerd: 09-02-2011
- Xsara Picasso 16-16v
Je kan zelf al zeggen de zeggen de alapine werkt een een 100% maar dat werkt ie niet,
Dit is wat ik heb ingebouwd.
Alpine UTE-72BT
ACV stuurwiel interface citroen C2
ACV stuurwiel interface lead (alphine
ACV inbouwframe afstandranden
Necom RAA-P1M20
Totaal aantal Berichten: 1825
Geregistreerd: 09-02-2011
- Xsara Picasso 16-16v
Denk toch dat de stroom dan er toch te veel af gaat, haal hier voor het scherm los en en kijk de of de rode, tussen en de die andere kunnen gedraait worden, ja ik,hoop dat ik een paar een een spreek beurtig een beetje nuttig maak,
Totaal aantal Berichten: 4911
Geregistreerd: 21-04-2005
- C15 GV (Grand Volume)
Typen op een telefoon kan lastig zijn
Ik denk dat je bedoelt dat wellicht de rode en de gele omgedraaid dienen te worden? Dat is vaak het geval inderdaad…
MB C200CDI daily driver, Yaris Verso
EX: BX(x6), Berlingo, Mondeo, C15(x2), CX(x8), Express, XM break, 900T8, 900i16v, Saab 99, Mégane, R4, C3, Terrano, 306, Visa cabrio, Discovery, Clio, Xantia, C5, ZX, Pajero, 99GL, Landcruiser, Golf SDI, Xsara, Twingo, MB Vito, Passat B5, Freelander, Corsa
Ja dacht al dat het aan mij lag ik kon de text al niet zo volgen. De rode en gele draad omdraaien, d.w.z. ik moet deze 2 draden wisselen in het display!
Vraag hoe haal ik het display weg.
Beremans heeft wat uitdrukkingsproblemen, maar je mag zijn raad ter harte nemen: Bij het inbouwen van de radio heb je een verkeerde draad aangesloten, waarschijnlijk eentje van de can-bus verwisseld met een geschakelde 12 volt. Dat komt bij zo’n “moderne” auto met electronica heel nauw. Op de “can bus” staat ook 12 volt, maar die mag je NIET gebruiken als voeding.
Je klacht is eigenlijk: Sinds ik een Alpine radio ingebouwd heb gaat m’n klokje af en toe op nul. Dan moet je het dus in de installatie van de Alpine of de accesoires zoeken.
Wat doet die Necom RAA ?
To err is human, not to err is divine.
Van welk jaar is je C2? Je hebt niks veranderd?! Je sluit een vreemd kastje aan op de Canbus van je auto en daarna werkt niet alles perfect ? Ik zou eens bij je leverancier van de ACV vragen of dit probleem bekend is, en nog eens extra kijken of je jaar van de C2 wel ondersteund wordt, die zijn namelijk rond 2006 veranderd van canbus-layout en dat heeft een grote invloed op hoe je can-bus werkt met “extra apparatuur”.
To err is human, not to err is divine.
auto is van bouwjaar 2004
Als ik op de website van ACV GmbH kijk vindt ik alleen adapters voor Citroen C3/C4 etc vanaf 10/2004. is de jouwe van voor of na Oktober?
Ik zou je leverancier maar eens wat meer details vragen over wat je gekocht hebt, bijvoorbeeld het product-nummer of een data-sheet. Ik denk dat je nu begrepen hebt dat je NIET zomaar iets op een can-bus kunt aansluiten ( maar die jongens van ACV weten wel wat ze doen).
Als het alleen je klokje is dat een probleem geeft moet je er misschien maar mee leren leven, ik heb al veel “vreemdere” storingen gehoord/gezien met can-bus interfaces.
To err is human, not to err is divine.
Ja het is alleen het klokje