3 van de 3
 < Vorige 1 2 3

Zo zien versleten ADAL’s er dus uit
cwg
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 84

Gepost: 27 maart 2006 07:14 PM
  [ # 31 ]
BxBandit schreef:
cwg schreef:

Eh.., het lijkt er op dat je dit plaatje van hier   hebt. Misschien wel aardig om aan bronvermelding te doen?

Dat klopt inderdaad. Het was niet mijn bedoeling op iemand’s tenen te trappen. Ik heb de afbeelding verwijderd. Aangezien er op jouw pagina ook geen bronvermelding staat, neem ik aan dat je de tekeningen zelf gemaakt hebt? Petje af in dat geval!

JM

Surprisedops: Nee ik heb de tekeningen niet zelf gemaakt. Ik heb een hele stapel aan persfoto’s, persberichten en technische tekeningen gekocht van een autojournalist die er mee kapte. Omdat ik vind dat iedereen hier van mag genieten en omdat de plaatjes van Citroën ook bedoeld waren voor publicatie heb ik de leukste plaatjes ingescand en op m’n website gezet. Heeft me best wat tijd en geld gekost.

De website probeer ik wat bij te houden aan de hand van discussies onder andere hier. Zo was er enige tijd geleden door een ervaren monteur de opmerking dat de extra bol in het onderste plaatje nooit bevestigd zou zijn. Die opmerking is meteen op de site gezet.

Dit idee is samengevat op de contact pagina:

Gedeelten van deze website verschijnen nog wel eens op internet forums. Prima, maar voeg ook even een link toe naar de informatie. De informatie op deze site wordt continu verbeterd en veranderd. Door een link toe te voegen aan je (gekopieerde) verhaal, zorg je er voor dat de lezers toegang hebben tot de meest recente informatie.

En eh, snel op mijn teentjes ben ik niet getrapt hoor Wink ...

Profiel  

cwg
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 84

Gepost: 27 maart 2006 07:17 PM
  [ # 32 ]
Thijsvandebles schreef:
BxBandit schreef:
cwg schreef:

Eh.., het lijkt er op dat je dit plaatje van hier   hebt. Misschien wel aardig om aan bronvermelding te doen?

Dat klopt inderdaad. Het was niet mijn bedoeling op iemand’s tenen te trappen. Ik heb de afbeelding verwijderd. Aangezien er op jouw pagina ook geen bronvermelding staat, neem ik aan dat je de tekeningen zelf gemaakt hebt? Petje af in dat geval!

JM

Volgens mij komen deze tekeningen uit het Haynes manuel.

Een aantal van deze tekeningen vind je idd terug in verschillende manuals/vraagbaken. Citroën heeft deze tekeningen waarschijnlijk ter beschikking gesteld van uitgevers van dergelijke boeken en blijkbaar ook aan autojournalisten.

Profiel  

BxBandit
> 300 berichten
RankRankRank
Totaal aantal Berichten: 376

Gepost: 27 maart 2006 07:41 PM
  [ # 33 ]

Ik heb het plaatje even aangepast.

JM

Profiel  

cwg
< 100 berichten