3 van de 22
 < Vorige 1 2 3 4 5 Volgende >  Laatste »
   
De Berlingo van Strawberry Fields*
Penny Lane
> 11000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 11737
Geregistreerd: 06-05-2007

- Xantia TD SX
Gepost: 10 augustus 2018 11:59 PM
  [ # 31 ]

Nieuwe pijp eronder, airco gevuld. Ik heb ‘t zelf nog niet geprobeerd, maar ‘t schijnt dat het certificaat voor Jägermeister-transporten nu weer gewoon haalbaar is.

Derk

Doneer, zo blijven we draaien! 
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  
 
paso
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 9613
Geregistreerd: 10-08-2005

Gepost: 11 augustus 2018 01:56 PM
  [ # 32 ]

Jägermeister-transporten? Vaag zie ik dan een T1 paneelbus of een 911-beemer 3 door mijn hoofd spoken.
Altijd leuk ,een Airco die koud word

Benz C200D break elegance 2004, 2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005,  Honda Camino 1986, Lexus ct200h 2017

Profiel  
 
furriegurrie
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2114
Geregistreerd: 11-03-2006

- ID/DS D super
- C3 Pluriel 1.6 sensodrive
- C5 2.0 Benzine Exclusive
- C35 Fiat 242
- C6 (2005-2012) 2,7 HDI exclusive
Gepost: 11 augustus 2018 11:58 PM
  [ # 33 ]

Denk dat je ijs- en ijskoud wordt Wink

Profiel  
 
Penny Lane
> 11000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 11737
Geregistreerd: 06-05-2007

- Xantia TD SX
Gepost: 26 oktober 2018 06:56 PM
  [ # 34 ]

Nou was de signalering van een open deur altijd al een beetje een dingetje bij deze berlingo, waardoor je vaak met knipperende binnenverlichting rondrijdt en de centrale vergrendeling niet werkt, maar nu is dat systeem gewoon defect. Je kunt de auto nog wel afsluiten met een rondje eromheen en gewoon de sleutel gebruiken. Ouderwets dus. Ik denk dat ik eerst maar eens moet gaan kijken wat de BSI daar zelf allemaal van vindt: met een beetje mazzel kan die me vertellen welke actuator weigerachtig is.

Derk

Doneer, zo blijven we draaien! 
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  
 
paso
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 9613
Geregistreerd: 10-08-2005

Gepost: 28 oktober 2018 05:12 PM
  [ # 35 ]

Heb je al eens nieuwe deurcontacten gestoken? Die dingen gaan kapot maar kosten gelukkig maar paar euro

Benz C200D break elegance 2004, 2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005,  Honda Camino 1986, Lexus ct200h 2017

Profiel  
 
Penny Lane
> 11000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 11737
Geregistreerd: 06-05-2007

- Xantia TD SX
Gepost: 29 oktober 2018 09:01 AM
  [ # 36 ]

Voor zover ik kan zien heeft deze Berlingo niet zozeer standaard deurcontacten in de vorm van een drukknopje in de deurstijl, maar ik zal er nog eens naar op zoek gaan.

Het ziet er naar uit dat het signaal ‘deur gesloten’ vanuit het slot moet komen om dan via zo’n veelverguisde ronde multiconnector aan de auto door te worden gegeven, waar draadbreuk in de slang naar de deur veel voorkomt, en dan naar de BSI die ook bovengemiddeld van muiten houdt. De CV móét dan ook wel een zwak punt van zo’n Bertje zijn Laughing Maar een dezer dagen zal ik ‘m dat wel ‘s leren.

Derk

Doneer, zo blijven we draaien! 
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  
 
paso
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 9613
Geregistreerd: 10-08-2005

Gepost: 29 oktober 2018 05:47 PM
  [ # 37 ]

oei zijn ook geen leuke systemen in het slot

Benz C200D break elegance 2004, 2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005,  Honda Camino 1986, Lexus ct200h 2017

Profiel  
 
Penny Lane
> 11000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 11737
Geregistreerd: 06-05-2007

- Xantia TD SX
Gepost: 30 oktober 2018 06:15 PM
  [ # 38 ]

Het is opgelost. Portiergreep LV afgesteld en nu werkt het wel.

Doneer, zo blijven we draaien! 
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  
 
Gepost: 05 november 2018 09:02 PM
  [ # 39 ]
Penny Lane schreef:

Ik ben nog niet zo zeker dat het probleem in het verloop zit. Het lijkt erop dat dat in de ISO-bekabeling van de Berlingo zit, want het gebeurde met twee verschillende verlopen waarvan ik al wist dat die in andere auto’s wél juist werken. Ik heb dit in andere types auto met Pioneer radio’s ook nog nooit gezien. Vreemd, maar wel opgelost.

Derk

Heeft volgens mij niets met Pioneer te maken, maar met een eigenaardigheidje van ‘moderne’ Peugeots ergo Berlingo’s. Die eigenwijze dingen hebben blijkbaar de voeding omgekeerd zitten.

Profiel  
 
Gepost: 05 november 2018 09:02 PM
  [ # 40 ]

En leuk zo’n Berlingo, maar ik heb nu een 205 in de kleur van mijn eerste Berlingo Smile

Profiel  
 
Penny Lane
> 11000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 11737
Geregistreerd: 06-05-2007

- Xantia TD SX
Gepost: 05 november 2018 09:36 PM
  [ # 41 ]
graddus schreef:

Heeft volgens mij niets met Pioneer te maken, maar met een eigenaardigheidje van ‘moderne’ Peugeots ergo Berlingo’s. Die eigenwijze dingen hebben blijkbaar de voeding omgekeerd zitten.

Alfa’s hebben ‘t ook. Zo kwam ik uiteindelijk op het idee: van het Alfa Romeo forum. Het is vreemd, maar als je het weet is het ook verder geen probleem natuurlijk.

Derk

Doneer, zo blijven we draaien! 
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  
 
Gepost: 05 november 2018 09:52 PM
  [ # 42 ]

Rare jongens, die Romeinen.

Profiel  
 
Penny Lane
> 11000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 11737
Geregistreerd: 06-05-2007

- Xantia TD SX
Gepost: 28 december 2018 06:22 PM
  [ # 43 ]

De Berlingo wilde niet meer fatsoenlijk op gas lopen. Dat bleek uiteindelijk te liggen aan een gare injector. Aan een nieuwe schijnt, voor het gebruikte AG SGi systeem, moeilijk te komen te zijn, maar ik heb een gereviseerde weten te achterhalen. Met die injector erin loopt het ding weer als een trein. Het vermogensverlies op gas is nu ook vrijwel weg. Omdat het een soort van common rail systeem is klopt dat natuurlijk ook wel: met een brakke injector zal de raildruk wel achtergebleven zijn. En dat er één cilinder niet jofel meedoet merk je ook wel.

Hoe dan ook: ça marche alweer.

Derk

Doneer, zo blijven we draaien! 
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  
 
Lucas Unger
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 6313
Geregistreerd: 07-07-2004

- XM V6 Exclusive Aut
- 2CV Club
Gepost: 28 december 2018 10:08 PM
  [ # 44 ]

Dat valt toch weer mee. Vaak is het echt vrij lastig om aan spullen voor een AG installatie te komen. Hoe heb je vastgesteld dat er een injector lek was?

Profiel  
 
Penny Lane
> 11000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 11737
Geregistreerd: 06-05-2007

- Xantia TD SX
Gepost: 28 december 2018 10:37 PM
  [ # 45 ]

Uit laten lezen bij de gasboer. Die vervolgens blijkbaar dan weer niet gemakkelijk aan die injector kon komen…

Derk

Doneer, zo blijven we draaien! 
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  
 
 
3 van de 22
 < Vorige 1 2 3 4 5 Volgende >  Laatste »
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook