Het is nieuwe bollen of vullen.
Originele bollen zijn prijzig en vullen is nog mogelijk.
De Citroën dealer heeft de bollen getest maar kan niet vullen.
Zodra een bol 10 bar of minder heeft kunnen ze niet meer gevuld worden.
Dus ja achter is op het randje met 15 bar.
Ik zie het vrijdag wat civer er van vindt.
Als ze niet te vullen zijn dan maar voor nieuwe kijken.
Citroën c1 type1
Auto van de vrouw:.
Citroën c3 1.4 exclusief type1.
Mijn hobby/droom auto
Citroën xantia 1.8 16v(zwevend slagschip)
Totaal aantal Berichten: 43272
Geregistreerd: 26-02-2005
- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
Timo1990 schreef:Chyparse zei ooit eens tegen mij dat als de druk nog minder dan de helft is wat een bol hoort te zijn ze niet meer gaan beginnen aan vullen en er ook geen garantie meer op geven, dan is het vaak al te laat. Is bij jou zowel voor als achter wel echt op het randje. Als Civier nog wel garantie geeft op het vullen van de bollen maakt het wat minder uit.
Wijl vulden vroeger rustig als er zelfs nog maar 5 bar in zat. Ging eigenlijk altijd goed. En als het na een week alsnog bleek dat een bol niet ok was vervingen we hem gratis voor een gebruikte, gevulde bol.
Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!
Doneer, zo blijven we draaien!
disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste
Zojuist ben ik terug met de xant van civer waar zonder problemen de bollen zijn gevuld.
Ze zweeft weer zoals het hoort.
Zelfs de monteur zij al dat ik het verschil zou merken, en idd een wereld van verschil.
De anti zakbol achter was nog goed en is dan ook niet gevuld.
Kwa prijs @107€ vond ik het meevallen.
Iig iedereen bedankt voor het meedenken.
Citroën c1 type1
Auto van de vrouw:.
Citroën c3 1.4 exclusief type1.
Mijn hobby/droom auto
Citroën xantia 1.8 16v(zwevend slagschip)