Nogmaals, gewoon bij de citroen dealer bestellen.
cx 22trs ‘85
Inmiddels onderdelen uit een donorbak overgezet. Het schakelprobleem is opgelost!

Totaal aantal Berichten: 15726
- Traction Avant 11B Forest
- Overig Peugeot 306 1.6 Cabriolet Saint Tropez
- Overig Volvo 240 DL estate
- Panhard Dyna Z1 ToutAlu
- 2CV 2CV6 Spécial
- Overig Volvo V60 T5 Inscription
- GS/GSA Special
Dus er rijdt nu weer een kraakloze serie 1 CX door de regio? Leuk.
Yes! Geen lawaaibak meer. Ik heb het dus wel bij een 4-bak gelaten, dan was het een paar avondjes werk. Ik rij toch niet veel op de snelweg, meest lokale wegen waar je niet harder dan 70 km/u mag. Er is nog wel werk aan de winkel; met name lekkage bij de veercilinders en de ontsteking. Carrosserie heeft ook wel wat aandacht nodig (m.n. deukjes), maar dat laat ik voorlopig zo. De roest valt nog mee en de bodem ziet er goed uit. Voor een auto van 1950 euro had ik wel werk verwacht, dus mag niet klagen (tot nu toe).
meulmani schreef:.... Of we moeten ergens een donorauto serie 1 benzine (in dat geval liefst met 5-bak) op de kop kunnen tikken, want we hebben wel wat meer onderdelen nodig.
Voor een donorauto kan je het beste bij Ton van Soest gaan kijken. Die heeft zo’n 100 donor-CX-en te koop.
Op de website van Van Soest kan je terugvinden wat er allemaal staat. Toen ik er was stonden er voornamelijk serie 2 auto’s.
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!