Totaal aantal Berichten: 17403
- CX 2400 Super
Tijdens de 16e ICCCR in augustus 2016 in De Steeg bepaalt de ACI (Amicale Citroën Internationale) wie de volgende ICCCR mag organiseren. Formeel is nu dus nog niet bekend waar de 17e ICCCR zal plaatsvinden, maar Torun in Polen gooit dankzij de geslaagde 21e World Meeting of 2CV Friends in 2015 de hoogste ogen. Op de website van de stad Torun kun je meer lezen, zo nodig met hulp van Google Translate: http://www.torun.pl/pl/torun-na-retromobile-w-paryzu.
foto’s: CitroenAZU
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
- CX 2400 Super
Het is officieel: in 2020 kunnen we de zomervakantie in Polen doorbrengen!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Regent het in Polen ook?
- CX 2400 Super
Nooit!
- CX 2400 Super
De website http://icccr2020.pl/ is al geactiveerd!
De Polen stonden met een stand op de ICCCR 2016 en waren, zoals ze zelf zeiden, ‘slechts’ kandidaat voor 2020, maar ook wel weer de enige kandidaat…. Het promotiemateriaal in de vorm van folders, banners en T-shirts was er dus ook al en ziet er verzorgd uit.
Voor iedereen die geen Pools beheerst, is er ook een Engelse versie van hun website:
Totaal aantal Berichten: 1656
- Xantia Ambulance, GiFa
Ik beloof niks, ook dit jaar lukte het niet, maar zet het alvast in mijn agenda.
Doneer elke maand een biertje (of twee)! Rekeningnummer 62.65.26.620 - T.a.v. Stichting citroen-forum.nl - te Heerhugowaard
- CX 2400 Super
De liefhebbers van lage inschrijfnummers kunnen nu terecht op http://icccr2020.pl/rej/
- CX 2400 Super
Het team van de 17e ICCCR was in februari aanwezig op Rétromobile in Parijs. Misschien komt het in mei ook naar CitroMobile in Vijfhuizen…
foto: icccr2020.pl
Totaal aantal Berichten: 91
- XM 2.0i Ambiance aut.
- Xsara 1.6 16v break aut.
De kaarten voor het 17e ICCCR heb ik in december besteld, kunnen ze het geld alvast gebruiken voor het evenement.
Het registeren en betalen gaat wel een beetje omslachtig, maar toen de bevestiging uit bleef, maar eens gemaild.
Blijkt dat je op de website je registratienummer kunt opvragen als bevestiging.
Wat blijkt, ik heb registratienummer 1 .
Dat kan ik mij niet voorstellen, dat ik de eerste ben die zich geregistreerd heeft.
Zijn er al meer mensen die zich hebben opgegeven voor het 17e ICCCR?
Citroën-forum.nl, vaak bitter maar soms zo sweet.
Xsara 1.6 16v break Line Prestige aut. ‘03 (Jaune Heliodor)
XM 2.0i Ambiance aut. ‘92 (Noir Verni)
Xsara 1.6 berline ‘98 (Gris Graphite) - verkocht
XM 2.0 16v SX aut. ‘99 (Bleu Mauritius) - verkocht
AX 1.1 TRE ‘88 (blanc - sportpakket)- gesloopt
AX 1.0 E ‘88 (Rouge Furio)- gesloopt
Nee.
Totaal aantal Berichten: 7582
- C35 RD
- C3 1.4 Exclusive
Ik heb me opgegeven in mei 2017, met hetzelfde argument als Bitter-Sweet: een bijdrage aan het werkkapitaal van de organisatie. Nog nooit in Polen geweest, dit is een leuke aanleiding. Inschrijven via de site gaat prima, de bevestiging na het overmaken van het inschrijfgeld was toen een beetje rommelig. Maar wel gelukt, ik heb inschrijfnummer 24. Let op: in het zoekscherm voor je registratie nummer moet je alleen de cijfers van de postcode opgeven.
2020 is aangebroken, tijd om weer lekker plannen te gaan maken. Laten we dit topic weer even opstoken en kijken of we hier een praktisch, informatief verzamelpunt van kunnen maken.
Route suggesties, aanbevelingen voor eventuele overnachting in Duitsland, tankstations met 0% ethanol benzine, deel het hier. Passen onze stekkers in een Pools stopcontact?
Misschien komen er initiatieven om gezamenlijk op te rijden, per regio, of is er de mogelijkheid om verzamelpunten onderweg af te spreken etc. Laat het hier horen.
Ik ga in ieder geval inschrijven met de DSuper, samen met mijn Tjaffer-kameraad. Afgezien van Boston en Rome hebben we geen editie gemist sinds 1989 (Flevohof).
Totaal aantal Berichten: 511
- CX 20 Pallas 1984
- Xantia 2.0I 16V automaat 2000
- Xantia 2.0I 16V automaat 1999
Een mooie gelegenheid om Polen een keer te bezoeken. Daar ben ik nog nooit geweest. Ik ga het topic in de gaten houden. Ik heb er twee meegemaakt, Rome en Engeland, misschien is de editie van 2020 ook in te passen.
Totaal aantal Berichten: 7582
- C35 RD
- C3 1.4 Exclusive
Incubus schreef:
Misschien komen er initiatieven om gezamenlijk op te rijden, per regio, of is er de mogelijkheid om verzamelpunten onderweg af te spreken etc. Laat het hier horen.
Ik verwacht eigenlijk dat binnen de clubs ook dit soort oproepen worden gedaan. Dat ga ik bij de DS club en de CX club eens in de gaten houden.
Totaal aantal Berichten: 511
- CX 20 Pallas 1984
- Xantia 2.0I 16V automaat 2000
- Xantia 2.0I 16V automaat 1999
Als ik ga, doe ik het waarschijnlijk op de motor. Eerst maar eens zien of ik vrij heb, of een week vrij kan krijgen.