Hallo, ik heb vorig jaar een andere radio gekocht maar nu wil ik de originele terug gebruiken.
er zijn maar een paar kabeltjes dus zo moeilijk kan dat niet zijn, maar…ik krijg hem niet aan de praat.
Ik dacht dat mannen dit wel in een wip zouden kunnen fiksen, maar helaas zeggen ze allemaal er niks van te kennen.
Dus ik ging dan nog een keer zelf aan de slag, maar helaas.
De derde foto zijn de kabeltjes die gebruikt zijn om de andere radio aan te sluiten, Ik weet niet of ik die nodig heb voor de originele radio.
Ik hoop dat alles duidelijk is en dat iemand mij kan helpen
Die derde foto ,die verloopstekker, heb je niet nodig, die moet je er tussenuit laten.
Benz C200D break elegance 2004, 2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005, Honda Camino 1986, Lexus ct200h 2017
maar de stekkers op foto één passen nergens in de radio….
Ik vermoed dat er nog kabeltjes ergens zijn of verdwenen.
Ondertussen doet de andere radio het ook niet meer
Totaal aantal Berichten: 6159
Geregistreerd: 23-03-2007
- C1 1.0 Collection
- Overig BMW E39 525i Touring
Die stekkers van foto 1 moet je weghalen tot aan de stekker waar het kabelboompje van foto 1 op zit. De stekker die je dán overhoudt moet in de radio gestoken worden.
Maar als je nu al aan het rommelen bent geweest met aansluitingen zou ik maar iemand gaan zoeken die weet wat hij doet.
Dat losse kabelboompje is ws om het CANbus gedeelte uit te schakelen. Dat moet je verwijderen als je de originele radio terug plaatst. Ik denk dat de twee connectors naast elkaar terug geplaatst moeten worden. Zie mijn bijlage. Beide connectors hebben twee rijtjes van 4 pennen. Kijk goed naar de pennen en de gaten. Het past maar op één manier.
Net als thuis…
Xsara Picasso 1.6i 16V, 2006