De “SLOOP” moet 750,00 euro kosten, heb contact met de verkoper gehad. En een volgens mij heel goed, ongezien, bod uitgebracht.
Reactie van de verkoper, ik heb ook een bod uit Polen en daar gaat de auto dan ook naar toe.
Misschien niet meer te herstellen maar als het enkel plaatwerk en interieur betreft is alles mogelijk volgens mij.
Kenteken ook niet meer aanwezig maar ik neem aan dat dat via de RDW wel weer terug te krijgen is, er heeft immers een Nederlands kenteken bij de auto gezeten.
CITROEN C5 1.8 Break 2001.
Eerder,
CX Athena 1981,CX Athena LPG 1981, CX 2000 1975, CX 2000 Athena 1985, CX 2400 IE Automatique 1982, XM Break type1, GS 1200 1974, BX 1400 1988, BX Break 1.6 TGI 1991GSpecial 1979,C5 2.0 Exclusive,C5 Break 1.8 2001, DSuper 1974, Ford Taunus 17M Super 1964.
DSuper 1971, G Special Break 1972.
alwins schreef:wat een geweldige auto! Ik heb een extra staatslot gekocht
bogaard77 schreef:Ik vind het weinig geld. Full options originele pallas….
Voor mensen die zich afvragen waar deze reacties over gaan, over een verwijderd bericht
https://www.bva-auctions.com/auction/lot/37215/12097643
3 x Citroen DS.
at least 2 Pallas Citroens.
and 1 is a half automatic
Benieuwd waarvoor dit weg gaat. Wel een leuk project als je tijd en ruimte hebt.
Zou ik de details eens goed bekijken: De eerste 20 of zo foto’s zijn van een D Super ( DS FD) met rempedaal, met plaatwerk van een DS, verder als 20 foto’s kom ik niet… Benieuwd of er een echte DS Palles bij zit.
To err is human, not to err is divine.
O?
Ik kan ze alle 209 zien hoor!
de 2e is vermoedelijk wel een pallas hydaulique in niet al te beste staat, de derde is een kaal chassis in de grondlak.
Verder veel plaatwerk, getint glas…
Kan ze nu ook allemaal bekijken. Mis ik alleen nog de papieren. En ja de 2e is tenminste een echte DS en ik zie wat Palles onderdelen. Genoeg spullen om 2 mooie DS’en van te maken lijkt me. Moet je wel plaats voor hebben.
To err is human, not to err is divine.
een klus voor meer dan 1 winter. Ik zie een 3 rijige poelie en een versnellingspook…..
Totaal aantal Berichten: 72
Geregistreerd: 19-06-2009
- ID/DS 21 Pallas BVH
- Overig Rover SD1 3500 Vandenplas
- Overig Jaguar XJS-C 5.3 V12 cabrio
Iemand deze bekeken? Eerste neus ID.
https://veiling.catawiki.nl/kavels/24525591-citroen-ds-1960?utm_source=coop&utm_medium=affiliate&utm_content=Marktplaats&utm_campaign=ClassicCars-NL
Ik krijg net een email van Marktplaats met een aantal te koop zijnde DS-sen en het kan aan mij liggen, maar het lijkt of de prijzen flink stijgen. Een mooie heb je niet meer onder de 20 mille.
Ik had de mijne niet moeten verkopen, spijt van.
Ik moest een keus maken, of de DS verkopen, of de jaguar verkopen, maar die had ik al heel lang en dus werd het de DS die werd verkocht. Maar die Jaguars stijgen niet en de DS vliegt omhoog, letterlijk en figuurlijk.
https://veiling.catawiki.nl/kavels/25737545-citroen-ds-break-1973
1973 met oude deurgrepen en oud interieur…
Misschien heeel lang in de showroom gestaan…
Totaal aantal Berichten: 7580
Geregistreerd: 03-04-2006
- C35 RD
- C3 1.4 Exclusive
Deurgrepen, dashboard. Dit is een veel oudere auto dan 1973, die heeft dan toch wel erg lang in een showroom rondgehangen. Altijd weer jammer, wasbordschildje op de B-stijl. En waarom is de krimplak op het dashboard vervangen door glanslak? Nou ja, naar huidige maatstaven is de prijs laag
Heeft een 69-er dashboard en laatste type kachelhuis. Op basis hiervan zou het een 69-er kunnen zijn. Maar je kunt je afvragen hoe origineel de auto is.
Totaal aantal Berichten: 43265
Geregistreerd: 26-02-2005
- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
Heren, wat info van iemand die de auto kent van vroeger: Het is een échte ‘69ér. Maar de auto is ergens in 73 naar NL gekomen en toen hebben ze een foutje gemaakt bij de RDW.
Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!
Doneer, zo blijven we draaien!
disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste
als je m voor weinig hebt….....iedereen zoekt naar zijn eigen maatstaf en vooral zijn eigen prijs…......
mrep
hydropneumatic driving has its ups and downs….....
Totaal aantal Berichten: 7580
Geregistreerd: 03-04-2006
- C35 RD
- C3 1.4 Exclusive
Slordig van de RDW en jammer dat de verkopende partij deze informatie blijkbaar niet heeft.