Totaal aantal Berichten: 9355
Geregistreerd: 25-05-2010
- CX break 2500 RD diesel 1986
- ID/DS pallas 1967
- CX Prestige 2400 1976
- CX 2200 diesel super
- CX 25IE automaat
- CX 2500 pallas diesel
Inderdaad veel geld.
Maar is het zeker waard !
VgF
De boer is troef
Après cette énième cx
https://www.flickr.com/photos/126190970@N08/
http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/223616/
Restauratie Prestige laagdaks, er is weer vooruitgang.
Voor een grijze 20RE? Lijkt me wel heel stevig. 20RE of bv een leader zijn makelijk te vinden met lage km standen.
Een gti of gti turbo is niet makkelijk te vinden. Snap ik zon prijs wel
Mehari 4x4 1982
2cv6 club 1978
Mehari plage 1986
Vanclee mungo 1980
Totaal aantal Berichten: 9355
Geregistreerd: 25-05-2010
- CX break 2500 RD diesel 1986
- ID/DS pallas 1967
- CX Prestige 2400 1976
- CX 2200 diesel super
- CX 25IE automaat
- CX 2500 pallas diesel
Zoek er maar eens 1
De boer is troef
Après cette énième cx
https://www.flickr.com/photos/126190970@N08/
http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/223616/
Restauratie Prestige laagdaks, er is weer vooruitgang.
Totaal aantal Berichten: 27929
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Een GTi Turbo met origineel 50k op de teller welke verder erg netjes is gaat met gemak naar het dubbele. Deze auto’s komen dan ook maar zelden voorbij.
Bij CX Basis zie je ze al voor boven de 30k staan, gezien ze niet jaren lang op de website staan lijken ze ook verkocht te worden. Al staat er natuurlijk niet bij waar ze uiteindelijk op zijn uitgekomen.
Vergeet ook niet dat het goedkoper is een goede auto te kopen voor 10k, want daar valt niet tegenop te restaureren.
Totaal aantal Berichten: 7582
Geregistreerd: 03-04-2006
- C35 RD
- C3 1.4 Exclusive
Been there
https://www.leboncoin.fr/voitures/1527054717.htm/
Stond ook nog een rode 22trs tekoop maar is net verkocht. Ver onder 50k op teller.
Maar gti of turbo onder 100.000 haast niet vinden.
Klopt inderdaad altijd gunstiger dan restaureren.
Mehari 4x4 1982
2cv6 club 1978
Mehari plage 1986
Vanclee mungo 1980
Totaal aantal Berichten: 43299
Geregistreerd: 26-02-2005
- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
verkuilm schreef:
5600 euro dus: en voor je die in NL hebt staan, op kenteken hebt, helemaal technisch hebt laten nalopen, bandjes hemeltje etc hebt gedaan kost ie dus ook 11k of meer. Ergo: die kale 20re van 10-en-een-beetje is geen gekke koop.
Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!
Doneer, zo blijven we draaien!
disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste
Tja, het ligt er maar net aan wat je definitie van ‘duur’ is. Ik vind de auto’s die L’est op de website heeft staan bijna allemaal pareltjes. En inderdaad, veel werk zoals kentekenpoespas, beurt, banden enzo is allemaal al gedaan. Natuurlijk kan je een auto vinden voor minder, maar reken je dan ook de tijd die je erin moet steken? Het is misschien wel veel geld, maar het is niet duur.
Verder begrijp ik niet wat men toch altijd heeft tegen een ‘kale’ CX en het eventuele geld wat ervoor gevraagd wordt.
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Totaal aantal Berichten: 43299
Geregistreerd: 26-02-2005
- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
Nielsje schreef:Tja, het ligt er maar net aan wat je definitie van ‘duur’ is..
Precies. Iets duur vinden is eigenlijk gewoon een emotie. Kijk je naar de ratio dan is er vaak een hele andere uitkomst.
Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!
Doneer, zo blijven we draaien!
disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste
als ik dit allemaal zo lees is het maar goed dat ik mijn turbo 2 nu pas wil verkopen ipv jaren geleden.
Totaal aantal Berichten: 43299
Geregistreerd: 26-02-2005
- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
Dan hoop ik voor jou dat je een turbo 2 met 50.000 km hebt staan, in originele ongerestaureerde nieuwstaat….
Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!
Doneer, zo blijven we draaien!
disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste
En voor wie weer eens wat anders will dan een duffe GTI Turbo of een Prestige. Een CX, 3-asser, pick-up in Frankrijk..
Totaal aantal Berichten: 9430
Geregistreerd: 27-09-2007
- C3 Pluriel 1.6 16v sensodrive
- C3 Picasso 1.6 VTi Exclusive
Ja hôr, een serie 2 uit 1977!
Citroën en stock: DS23 Break Confort 1973, DS23IE Pallas bvm 1974, CX25TGD Turbo 2 ambulance 1990
Autres véhicules: 2x Moto Guzzi Le Mans II 1980, Peugeot 205 Accent 1.1 1993
Possédé et conduit: Honda CB500F 1974, 2CV6 1972, Renault 4F6 1977, CX2400 Super Break 1979, GSA1300 Service Tolée 1983, BX14RE 1983, BX19TRD Turbo Break 1989, XM2.1TD Break Ambiance 1994, AX1.4TGS 1993, AX1.1TGE 1995, CX25TRD Turbo 1 berline 1986
waterman schreef:Dan hoop ik voor jou dat je een turbo 2 met 50.000 km hebt staan, in originele ongerestaureerde nieuwstaat….
helaas…, turbo 2 met 165.000 km., gewoon gebruikt dus.
verschuift de komma nu in de prijs?