Serge schreef:Money money money! Er is in dat soort bedrijfstakken nog nooit iemand dood gegaan aan ethiek.
Klopt, hoe minder ze uit moeten geven, hoe beter. Ik had bij mijn steenslagschade met de expert de afspraak dat de kop en de achterbumper gespoten zouden worden. En dan natuurlijk nog een stukje uitwaaieren op de deuren. Ik blij…
Blijkt achteraf dat de voorbumper en grill niet onder de kop worden verstaan Zou weer te duur voor ze zijn
Gelukkig heeft dat geintje me geen eigen risico gekost… Bij mijn all-risk zit gelukkig een no blaim no claim clausule waarbij je dus geen eigen risico verliest als de schade buiten jouw schuld om is
Ook nu zie ik het weer, nu ik de autowasstraat aansprakelijk heb gesteld voor mn val. Ze doen alles, maar dan ook echt alles om onder de verantwoordelijkheid uit te komen. De meest vreemde excuzen moeten hun fouten goed maken. Zo zou het op voorraad hebben van zout al inhouden dat ze genoeg doen aan ijspreventie Strooien is blijkbaar te veel moeite
Xsara_Coupe
Hee Serge,
Hoe is het eigenlijk afgelopen met de afwikkeling?
GRG
.(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)
Tja, ik had een asshole van een schadeexpert, die m’n dametje maar €1650 waard vond en de restwaarde schatte op €250. Ik kon dus €1400 krijgen. Verder onderhandelen met die gast was ook niks gedaan. De conversatie begon direct al slecht toen ik hem aansprak met ‘jij’ en hij zei “kennen wij elkaar”, toen bij mij 2 tellen later het kwartje viel en ik pareerde met “ach sorry, ik wist niet dat meneer van adel is”, was de stemming helemaal gezet. Graaf Tel wilde niet voor of achteruit en uiteindelijk heb ik de conversatie besloten door hem op een nette manier uit te maken voor alles wat rot is en stinkt. Ik heb toen bij m’n garage, m’n verzekeringsman, een jurist en nog een aantal met kennis van zaken, eens gepeilt hoe zij de kans inschatten dat het nog meer gaat worden en daar kwam een eenduidig ‘weinig kans’ uit. Daarna heb ik die andere verzekeringsmaatschappij gebeld, dat ze die €1400 maar moeten overmaken. Vervolgens heb ik de mama van pet gebeld en haar de keus gegeven om mij direct €500 over te maken, of er een rechtzaak van te maken waarbij ik de volle €1100 eis, om in totaal op de begrootte schade van €2500 te komen. Ze koos voor het eerste.
Een paar weken geleden heb ik bij de XM afbraakparty het betreffende stuk scherm uit die dame geslepen en die ga ik er 1 dezer weken met m’n nieuwe las-inverter inzetten. Ff netjes spuiten en klaar is madam weer.
Animal triste post coitum
Totaal aantal Berichten: 3385
- C5 Break 2.0-16V
Ach ja, dat zijn van die typjes met een veel te klein pikkie, die hun hele leven er aan wijden om dat te compenseren. Maar uiteindelijk wordt alles -z’n status, aanzien, bezittingen etc.- elke dag ‘s avonds toch weer teniet gedaan als ie bij z’n vrouw in bed stapt.
Animal triste post coitum
Totaal aantal Berichten: 2329
- C5 V6 Exclusive BVM5
Serge schreef:Ach ja, dat zijn van die typjes met een veel te klein pikkie, die hun hele leven er aan wijden om dat te compenseren. Maar uiteindelijk wordt alles -z’n status, aanzien, bezittingen etc.- elke dag ‘s avonds toch weer teniet gedaan als ie bij z’n vrouw in bed stapt.
hahahahahahaha
Weer wat eigenzinnigs: Saab 9-5 3.0t uit 2002