Ik kwam vanmiddag in een 2ehandswinkel deze rode C3 van Norev tegen. De ruitjes zijn overal ondoorzichtig behalve aan de bestuurderskant. Iemand een idee wat hiermee gebeurd kan zijn?
Ook zitten er vreemde blauwe en rode wielen onder, is dit een speciale versie, of heeft iemand deze er later ondergezet?
Iemand enig idee?
Totaal aantal Berichten: 11737
- Xantia TD SX
Dat zijn goeie vragen om eens aan medeforumers robb en/of citromania te stellen Ik ben wel benieuwd hoe dat zit.
Derk
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Totaal aantal Berichten: 2114
- ID/DS D super
- C3 Pluriel 1.6 sensodrive
- C5 2.0 Benzine Exclusive
- C35 Fiat 242
- C6 (2005-2012) 2,7 HDI exclusive
Ik denk dat het door iemand geknutseld is waarbij secondenlijm is gebruikt. Ik heb dat al eens meer aan de hand gehad bij reparatie van speelgoed van de jongens. Het lijkt er op dat de damp van secondenlijm uitslaat op doorzichtig kunststof en dat dan matteert….
Totaal aantal Berichten: 11737
- Xantia TD SX
Dat bestaat. Da’s nou typisch een van die trucjes uit CSI die heel goed werkt: vingerafdrukken zichtbaar maken met de damp van cyanoacrylaat. Maar dit is voor zoiets wel heel erg mat.
Derk
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Totaal aantal Berichten: 4911
- C15 GV (Grand Volume)
Secondenlijm en transparant kunststof zijn als water & vuur inderdaad, gaat nie goed nie samen nie
MB C200CDI daily driver, Yaris Verso
EX: BX(x6), Berlingo, Mondeo, C15(x2), CX(x8), Express, XM break, 900T8, 900i16v, Saab 99, Mégane, R4, C3, Terrano, 306, Visa cabrio, Discovery, Clio, Xantia, C5, ZX, Pajero, 99GL, Landcruiser, Golf SDI, Xsara, Twingo, MB Vito, Passat B5, Freelander, Corsa