Eén man houdt de touwtjes in handen achter de schermen, diezelfde man post al tijden geen bijdragen meer, is onbereikbaar en apathisch, en trekt er op een onbewaakt ogenblik ogenschijnlijk zonder reden of aanleiding de stekker uit. En verschanst zich vervolgens in een burcht met oninneembare muren, alhoewel dappere belegeraars eerst met kloppen op de deur, met boodschappers, en uiteindelijk haast met een stormram geprobeerd hebben binnen te breken.
De meesten hier treuren om de verloren kennis, maar de sfeer in de club, de solidariteit en de kameraadschap, het peil van de discussies: dat verlies vind ik nog erger. Ik vrees dat de spoeling dun zal zijn om het nieuwe forum op het ouwe te doen lijken. Het komt me voor dat het nuttiger is met z’n allen HIER neer te strijken om de gelederen bij elkaar te houden. Is het maar omwille van de vertrouwde rode kleur van de bladspiegel
groet, luk
Er zit weer leven in het oude lijk, aka http://www.xantiaforum.nl/phpBB3/
Adri
Edit en N.B.: we zijn dankbaar voor de gastvrijheid hier genoten. Maar een eigen clubje is toch ook wel weer aardig, temeer daar wij een paar jaar ouder zijn dan CiFo
Ik vind het vooral erg leeg.
Super doei!
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Kom René, niet zo negatief, we zijn net begonnen. En er wordt gewerkt aan het binnenhalen van oude gegevens.
Maar eerlijk is eerlijk op CiFo is er ook genoeg Xantia-leven. Volgens mij kunnen we best naast elkaar bestaan.
Adri
Totaal aantal Berichten: 1787
- C3 1.2 Max EAT6
- 2CV Spécial
- 2CV AZ
Laat lekker lullen
Tuurlijk kan dat prima .... , we zullen zien of het werken gaat.
Citroën 2CV AZ-A 1968 Bleu Weekend
Citroën 2CV6 spécial 1982 Rouge de Castille (.•\=/•.)
Citroën C3 1.2 Max EAT6 2024 Noir Perla Nera
Het was niet negatief bedoeld natuurlijk. Maar ik zag gister nog lege topics.
Het veranderd met de dag, nee met het uur, René.
Adri
Totaal aantal Berichten: 1787
- C3 1.2 Max EAT6
- 2CV Spécial
- 2CV AZ
Ja zal flinke tijd kosten hier weer wat van te maken ...
Citroën 2CV AZ-A 1968 Bleu Weekend
Citroën 2CV6 spécial 1982 Rouge de Castille (.•\=/•.)
Citroën C3 1.2 Max EAT6 2024 Noir Perla Nera
Het clubje is inmiddels wel kleiner geworden maar, dat kan ook niet anders daar het aantal xantia’s op de openbare weg, nog steeds, aan het slinken is Wellicht kunnen we de naam van de club beter veranderen in “keep them rolling”
Citroën SM: Ceci n’est pas une voiture…..c’est un art de vivre !!
history: BX gti (2x), BX sport, BX 16V MK2,Xantia 2.0 SX, DS23 pallas injection.
Blij hier neergestreken te zijn. Ik heb de Xantiaclub écht gemist; even kijken waar ik mijn vraagje on topic kan stellen
Welkom! Er staat zat informatie
Al heel heel goed dat Xantia-site er weer is. Nu nog alles eens nachecken en dan