Hey iedereen,
Sinds een 2 - tal weken rijden wij met een Berlingo Multispace.
De mogelijkheid is er dus om de ritten te synchoniseren met de My Citroën App.
Helaas gebeurt dit zeer onregelmatig. De bluetoothverbinding werkt uitstekend (koppelt zodra ik in mijn wagen stap), maar de app lijkt maar niet te koppelen.
Opeens gebeurt dit dan wel (soms na 3 dagen) en worden alle nieuwe ritten opgehaald.
Ik weet… erg is dit allemaal niet. Het is maar een snufje. Maar graag had ik het toch werkend gekregen
Heeft iemand hier ervaring mee? Interessant om weten is misschien dat ik werk met iOs.
Alvast bedankt!
Snel even diagonaal doorlezen, niet gevonden maar in principe is het ook geen navigatieprobleem.
Van waaruit de koppeling gebeurd en de gegevens doorgestuurd worden is mij een raadsel…
Totaal aantal Berichten: 42
Geregistreerd: 23-09-2016
- DS 3 Performance BRM
Ik ervaar hetzelfde, maar dan met m’n DS3, blijft dit volgen, ben ook wel benieuwd.
Performance BRM
Hierbij een bericht die ik ontving na contact opgenomen te hebben met Citroën Support
Geachte heer ...,
Bedankt voor uw bericht. U meld dat de app bij u niet altijd gegevens lijkt uit te wisselen met uw Citroën Berlingo.
Ik adviseer u in elk geval ervoor te zorgen dat de app is geüpdatet tot de meest actuele versie. Wanneer u een werkende Bluetoothverbinding heeft tussen uw telefoon en de Berlingo, kan het een enkele keer voorkomen dat de app niet automatisch word gestart en bijgewerkt. U kunt in dat geval proberen handmatig de app op te starten. Problemen met het automatisch bijwerken van de app lijken echter grotendeels te zijn verholpen met de meest actuele versie van de app, uitgebracht op 18 maart.
Met vriendelijke groet,
Medewerker Klantenservice
edit mod: persoonsgegevens afzender gewist
Spijtig… problemen met het automatisch bijwerken zijn bij mij toch nog niet van de baan hoor.
Net ontdekt dat wanneer ik mijn telefoon fysiek verbind (CarPlay) de My Citroën App onmiddellijk alle data synchroniseert.
Het lost het probleem met de Bluetooth - verbinding nog niet op, maar om de x - tijd eens verbinden zorgt wel voor de nodige data…
Half opgelost dus
Totaal aantal Berichten: 42
Geregistreerd: 23-09-2016
- DS 3 Performance BRM
Had ook problemen. Na een harde resset van m’n iphone werkt alles naar behoren.
Performance BRM
Ik had ook hetzelfde probleem.
Echter kan ik sedert een 3-tal weken volledig niet meer synchroniseren.
Bluetooth werkt prima, maar er wordt geen verbinding meer gemaakt tussen mijn wagen en de MyCitroen-app.
Zijn er nog personen die dit voorhebben?
Totaal aantal Berichten: 49
Geregistreerd: 29-09-2017
- C5 Aircross PureTech 180 S&S EAT8 Business Plus
fredjepaletje schreef:Ik had ook hetzelfde probleem.
Echter kan ik sedert een 3-tal weken volledig niet meer synchroniseren.
Bluetooth werkt prima, maar er wordt geen verbinding meer gemaakt tussen mijn wagen en de MyCitroen-app.Zijn er nog personen die dit voorhebben?
beste Fred,
ik ervaar het hetzelfde probleem met de MyDS app, bluetooth werkt inderdaad prima maar de app lijkt vaak niet te communiceren, als ik met de iPhone connect via de usb aansluiting werkt het direct, ik heb de vraag ook gesteld aan mijn dealer en die heeft het zelfde probleem zo nu en dan.
2020 Citroën C5 Aircross PureTech 180 S&S EAT8 Business Plus, Grijs (Metallic)
2017 Citroën C3 PureTech 82 Feel Edition, Almond Green (verkocht)
2016 DS DS4 PureTech 130 S&S Chic, Gris Artense (verkocht)
Totaal aantal Berichten: 42
Geregistreerd: 23-09-2016
- DS 3 Performance BRM
Wat bij mij hielp, de telefoon eens volledig uitschakelen en terug opstarten, sindsdien doet ie ‘t weer.
Performance BRM
In het begin dat ik deze app gebruikte werkte dit prima.
Nu echter een dikke week, synchroniseert die echter niet meer met mijn auto.
Dit vind ik zeer jammer en eigenlijk storend!
Totaal aantal Berichten: 1
Geregistreerd: 30-06-2019
- (Grand) C4 Picasso 2.0 BlueHDI 150 Business
Excuus voor het opnieuw “omhoog schoppen” van dit topic, maar ik vind geen recentere en aangezien het issue in het topic nog niet opgelost lijkt te zijn kan ik beter geen nieuwe starten.
Ik zit met hetzelfde probleem. Heb de app geinstalleerd en via bluetooth gekoppeld, 2 ritjes goed gesynct en nu helemaal niets meer.
Een herstart van de telefoon en een nieuwe installatie werkt niet. Ook het opnieuw koppelen met Bluetooth voert niets uit.
Is er al iemand die een fix heeft?
Na enkele weken werktte deze app terug.
Normaal gezien iedere keer, of toch als ik het goed herinner, want ik kijk er eigenlijk ook niet telkenmale op.
Groeten,
Aquaman
Totaal aantal Berichten: 2
Geregistreerd: 06-07-2019
- C5 Aircross PureTech 180 S&S Shine EAT8
Sypheron schreef:Excuus voor het opnieuw “omhoog schoppen” van dit topic, maar ik vind geen recentere en aangezien het issue in het topic nog niet opgelost lijkt te zijn kan ik beter geen nieuwe starten.
Ik zit met hetzelfde probleem. Heb de app geinstalleerd en via bluetooth gekoppeld, 2 ritjes goed gesynct en nu helemaal niets meer.
Een herstart van de telefoon en een nieuwe installatie werkt niet. Ook het opnieuw koppelen met Bluetooth voert niets uit.Is er al iemand die een fix heeft?
Niet direct een fix.
Mijn app haalde de afgelopen week ook geen ritten op.
Telefoon direct met auto verbonden en app haalde meteen de gegevens op.
Is niet ‘ de oplossing’, maar beter dan niks.