Hallo forumlezers, wij zijn in het bezit van een CITROEN C4 PureTech 130 SenS FEEL uit 2016. Sinds twee weken te kampen met uitvallend geluid zoals boven vermeld. Instructieboekje geeft geen uitsluitsel. Uitlezen door plaatselijke garage laat vooralsnog geen storing zien. Vrijdag afspraak met dealer. Iemand op voorhand een idee wat dit kan zijn ?
Totaal aantal Berichten: 4911
- C15 GV (Grand Volume)
Hai en welkom op het forum!
Uit laten lezen bij de dealer?
MB C200CDI daily driver, Yaris Verso
EX: BX(x6), Berlingo, Mondeo, C15(x2), CX(x8), Express, XM break, 900T8, 900i16v, Saab 99, Mégane, R4, C3, Terrano, 306, Visa cabrio, Discovery, Clio, Xantia, C5, ZX, Pajero, 99GL, Landcruiser, Golf SDI, Xsara, Twingo, MB Vito, Passat B5, Freelander, Corsa
Nog niet, gebeurt vrijdag, dan wordt ernaar gekeken. Bij maken van afspraak had de dealer nog geen enkel idee wat het euvel kon veroorzaken. Wil me via dit forum graag oriënteren op mogelijke oplossingsrichtingen/ervaringen.
Ik heb dit probleem ook met mijn c4 picasso 2015..Weet je al wat de oorzaak is??
Goedemiddag allen. zojuist dit forum gevonden…. helaas omdat ik eenzelfde probleem heb! Sinds een week geen geluid meer van richtingaanwijzers of gordelalarm.
Ik hier nog een oplossing/probleemoorzaak uitgekomen?
Ik lees het graag!
Goedemiddag allen. zojuist dit forum gevonden…. helaas omdat ik eenzelfde probleem heb! Sinds een week geen geluid meer van richtingaanwijzers of gordelalarm.
Is hier nog een oplossing/probleemoorzaak uitgekomen?
(ik las dat een C5 een stuurkolom-speakertje heeft dat mogelijk de oorzaak is)
Ik lees het graag!