Een lekkage bij de ontkoppelingsregelaar(ds carburateur), het inlaatspruitstuk is helemaal nat van de LHM en het gaat via het blok zo naar beneden.
Bij eerste inspectie bleek dat hij behoorlijk lekte via het kleine gaatje waar het pinnetje voor het afstellen in gaat. Dat gaatje is tevens een overloop, en inderdaad; de retourslang eens doorgeblazen en die zat verstopt; de lekkage via het gaatje is weg.
Feit is wel dat hij behoorlijk blijft lekken alleen zie ik niet waar hij lekt; het is wel bovenop de benzine pomp weer nat van de LHM. Wellicht via het stangetje waar hij mee aan de carburateur zit maar ik zie het niet lekken.
Indien een andere ontkoppelingsregelaar nodig is waar haal ik een goed gereviseerd ding; Citrotech reviseert ze niet meer, heeft iemand een goed ander adres?
Er zijn ook revisiesetjes, iemand ervaring met het zelf reviseren met zo’n setje? Is dat een beetje te doen?
DS & Xantia break excl lpg 2.0
Totaal aantal Berichten: 555
Geregistreerd: 04-04-2007
- ID/DS DS21ie Pallas Hydraulique
Mailtje sturen naar Citrotech, als ze weer beschikbaar zijn zullen ze je contacteren.
Ik heb daar mijn gereviseerde koppelingsregelaar gekocht, heb ik wel enkele maanden moeten op wachten als ik me goed herinner.
Ik heb Citrotech vandaag aan de lijn gehad; voorlopig beginnen ze niet meer aan revisie van de ontkoppelingsregelaar; reden dat veel mensen ze niet goed monteerden en retour stuurden; voor hun nu geen interessant ding meer. Jammer maar helaas….
DS & Xantia break excl lpg 2.0
Totaal aantal Berichten: 555
Geregistreerd: 04-04-2007
- ID/DS DS21ie Pallas Hydraulique
in dat gaatje hoort ook een stopje te zitten.
klopt ja; bij een gereviseerde zit die er bij; vaak zijn ze weg. Maar wat ik zei; na het doorblazen van de retourleiding is dat niet meer de plek waar hij lekt.
DS & Xantia break excl lpg 2.0