Alleen maar sturen heb ik erg weinig moeite mee, af en toe ff stoppen voor een hapje eten en een wandelpaadje in slaan etc. Met de Alpenrun in 2015 regen we in de C4 alle bergpassen aan elkaar, wel minder samen gereden met anderen, maar wel heerlijk gereden.
Ex: 1996 ZX NP-JZ-34, 2005 C4 Coupe 05-RN-HN
Franse auto’s gaan niet stuk, die staken gewoon
Nou dat dus. Net als in de Alpen leent het Noorse landschap zich ook prima voor lang en intensief sturen. In de Harz en in mindere mate in de Auvergne waren de attracties een welkome afwisseling.
Totaal aantal Berichten: 2355
- CX TRS 2.2 1987
- Xantia 20i-16V Exclusive Aut.
Met de motor heb ik ook eens een Fjordentocht met de motorclub gemaakt, waar de Vestcap ook deel van uitmaakte. E.e.a. hadden we laten regelen door Troll Travel die ook oldtimerreizen aanbieden.
Als je geluk hebt en er is geen mist u krijgt een prachtig uitzicht op de westelijke punten van Noorwegen.
Kleine smalle weg naar het plateau, dus voorzichtig rijden.
Geen toiletten van andere voorzieningen aan de bovenkant. Het gebouw werd vernietigd in een storm enkele jaren geleden en de wederopbouw is nog niet gedaan
Totaal aantal Berichten: 79
- C5 X7 Exclusive V6.24 BVA6
- XM V6 VSX 12V Aut.
- GS/GSA GSA Break Spécial
- XM V6 Exclusive
Stukje Trollstigen omhoog met onze break in 2013..
https://www.flickr.com/photos/hp-fix/48808947257/in/dateposted-public/
Yep, it’s me.
Right, ik ga maar vast sparen, dat zal zeker niet goedkoop zijn, maar ik wil het wel meemaken!
Noorwegen is prachtig!
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Totaal aantal Berichten: 6323
- XM V6 Exclusive Aut
- 2CV Club
Potverdorie dr. emiel, dat is wel verdomde fraai!
Dat scandinavie zich niet leent voor de manier van rijden vanuit een centrale basis betekent niet per se dat we niet naar Noorwegen kunnen he. We kunnen ook eens een ander soort reis organiseren.
Totaal aantal Berichten: 79
- C5 X7 Exclusive V6.24 BVA6
- XM V6 VSX 12V Aut.
- GS/GSA GSA Break Spécial
- XM V6 Exclusive
Totaal aantal Berichten: 2355
- CX TRS 2.2 1987
- Xantia 20i-16V Exclusive Aut.
Een soort van huttentocht, maar dan anders