Welke bougies in ES9J4 blok?
FRUCTIDOR
> 100 berichten
RankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 109
Geregistreerd: 19-09-2005

Gepost: 24 maart 2006 01:55 AM

NGK BKR6EK of BKR6EQUP of Bosch FR7KDC of FR8KDC?

Thanks

F

Profiel  
 
FRUCTIDOR
> 100 berichten
RankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 109
Geregistreerd: 19-09-2005

Gepost: 30 maart 2006 12:53 PM
  [ # 1 ]

Heb ik nou echt zo’n exclusieve Xm ????? Of is het een moeilijke vraag soms…

F

Profiel  
 
Martijn de Ruijter
> 1500 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1501
Geregistreerd: 26-11-2004

- C1 1.0i 5DRS ambiance
- C1 1.0 Ambiance
Gepost: 30 maart 2006 01:11 PM
  [ # 2 ]

Nee hoor, dat valt wel mee, maar de vraag verbaast me wel…. NGK Rolling Eyes

Gewoon de Bosch FR8KDC.

Gr Martijn

Profiel  
 
Willem
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2329
Geregistreerd: 13-11-2003

- C5 V6 Exclusive BVM5
Gepost: 30 maart 2006 02:02 PM
  [ # 3 ]
FRUCTIDOR schreef:

Heb ik nou echt zo’n exclusieve Xm ????? Of is het een moeilijke vraag soms…

F

Moeilijke vragen stel ik toch aan jou? Je raadde laatst NGK’s aan voor le TurboCT

NGK BKR6EK of BKR6EQUP zijn volgens mij hetzelfde

Weer wat eigenzinnigs: Saab 9-5 3.0t uit 2002

Profiel  
 
FRUCTIDOR
> 100 berichten
RankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 109
Geregistreerd: 19-09-2005

Gepost: 30 maart 2006 04:03 PM
  [ # 4 ]

dank heren

Bosch wordt inderdaad door de fabriek voorgeschreven, echter dat is niet persé het beste. NGK is i.i.g. voor de TCT beter dan Eyquem of andere merken i.h.k.v. inhouden/bokken/stotteren.

Het vervangen van bougies in een ES9J4 blok kost een uurtje of 2 à 3,
ik wil dus geen risico lopen dat het niet lekker rijdt. Bij Bosch moet je je al af gaan vragen of je overwegend stadsritten
of autobaantrajecten af gaat leggen alvorens de juiste bougies te kiezen.

Mijn vraag was bedoeld om gebruikerservaringen boven water te krijgen.

Zweef zacht!

F

Profiel  
 
Martijn de Ruijter
> 1500 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1501
Geregistreerd: 26-11-2004

- C1 1.0i 5DRS ambiance
- C1 1.0 Ambiance
Gepost: 31 maart 2006 01:37 AM
  [ # 5 ]

Mijn ervaring is juist dat je voor een turbo het beste de Eyquem RFC58LZ2E kunt gebruiken….. Dit om het ‘jutteren’ bij een constant toerental tegen te gaan.

Gr Martijn

Profiel  
 
Ds23man
> 1200 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1240
Geregistreerd: 30-05-2005

Gepost: 31 maart 2006 01:39 AM
  [ # 6 ]
FRUCTIDOR schreef:

dank heren

Bosch wordt inderdaad door de fabriek voorgeschreven, echter dat is niet persé het beste. NGK is i.i.g. voor de TCT beter dan Eyquem of andere merken i.h.k.v. inhouden/bokken/stotteren.

Het vervangen van bougies in een ES9J4 blok kost een uurtje of 2 à 3,
ik wil dus geen risico lopen dat het niet lekker rijdt. Bij Bosch moet je je al af gaan vragen of je overwegend stadsritten
of autobaantrajecten af gaat leggen alvorens de juiste bougies te kiezen.

Mijn vraag was bedoeld om gebruikerservaringen boven water te krijgen.

Zweef zacht!

F

Doe jij daar zolang over?????

GRG Very Happy

.(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)

Profiel  
 
 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook