Volgens mij maken die gasten er een hobby van om zo veel mogelijk verschillende dingen te leveren en zo veel mogelijk verwarring te schoppen!
Let op het stuur, let op de armsteun bij de achterbank. In NL hebben we een leren stuur, en geen armsteun.
Voorbeeld 2:
Franse Furio met gedeeltelijk Volcane dashboard… Wel mooie stoelen trouwens…
En de buitenkant lijkt ook wel wat op de volcane:
(Die velgen had hij wat mij betreft beter onder die 205 kunnen laten zitten)
Je wil verder helemaal niet weten waar ze in Engeland en Scandinavie allemaal wel niet rondrijden!
Iemand een idee waar al die verschillende uitvoeringen goed voor zijn?
uhm,
ik weet niet hoor, maar dat interieur is EXACT gelijk aan mijn furio. Dat stuur ligt bij mij nu echter stof te happen, heb er een leer stuur in gestopt. Op marktplaats is een leer stuur te koop met in de spaken 3 rode biesjes. Ik zelf heb die beisjes in het zwart in mijn stuur. Twijfel eraan of ik dat stuur op marktplaats zal kopen, maar ben niet direct helemaal gek van dat rode. Twijfel een beetje. Wat zouden jullie doen ? Heb wel die rode bies in het dashboard.
Overigens, als je dat interieur zo mooi vind… wat heb jij erin zitten ??? ruilen ???/
oh, ja, wat die armsteun betreft…. ik heb um uit een opel gehaald, past perfect!!!
Ik heb ook die rode bries in het dashbord en deurpanelen van mijn Reflex, staat wel mooi moet ik zeggen
Verder heb ik ook een armsteun en sinds vandaag een Temp.meter, toerenteller (die het nog niet doet ) met een digitaal klokje erin.
* metro wil ook een sportstuur.
ik heb een airbag in mijn stuur maakt dat nog uit??
vind het stuur zonder airbag mooier eigenlijk
Huidige eigen auto: geen
Huidige auto vriendin: Citroën Xsara 1.6
Gehad: Citroen saxo, 2x citroen xantia, 2x citroen BX GTI, citroen ZX
metro2005 schreef:* metro wil ook een sportstuur.
ik heb een airbag in mijn stuur maakt dat nog uit??
vind het stuur zonder airbag mooier eigenlijk
ZX-Cruiser schreef:Eigenlijk? dat airbagstuur is ranzig
Is wel lastiger hoor, hoe en wat weet ik helaas zo niet
Ik zou toch veel liever die airbag houden, dankzij een airbag kan ik dit nog navertellen.
Zie topic: http://www.citroen-forum.nl/forum/viewtopic.php?t=1476
gompy58 schreef:uhm,
ik weet niet hoor, maar dat interieur is EXACT gelijk aan mijn furio.
Dat kan ik alleen maar beamen. Op en top Furio dat interieur. Alleen mis ik het wieltje voor de koplamphoogteverstelling (zit bij mij als linkse ‘schakelaar’ ingebouwd onder de linkse blaasmond). Of was dit een optie?
Peugeot 404 cabriolet 1966
ZX 1.8i Furio Orga 5971, 258.116 km (verkocht)
Fiat Punto Evo 1.3 diesel 2010
Zien waar je geld naar toe gaat?
Ik dacht dat de furio niet het rode biesje had… oops
Dat stuur dat op markplaats staat is trouwens een Volcane stuur. Als je die er in zet is je interieur bijna gelijk aan die van mij (en ik ben er tevreden mee)
Heb je in NL dan ook die volcane bumper (met contrasterend biesje) op de Furio?