Totaal aantal Berichten: 4695
- SM 2.7 carb
- C3 1.4 HDI exclusive
wie kan mij zeggen wat ik allemaal nodig heb om een permanent dockingkit van tomtom + een parrot ck 3200,beiden met iso stekkers aan te sluiten in mijn C5 PHASE II die most of quadlock stekkers heeft??? eventueel schema’s van een aansluiting!! ik weet er bestaan verloopkabels e.d. maar welke heb ik nodig en hoe sluit ik die beide kits aan??? en voor de mute?? hoe worden die aangesloten?? en zit er een illumination draad op de quadlock??
http://www.pdaplus.nl/catalog/index.php/cPath/375_497
hier vind ik vanalles, maar weet niet wat ik exact nodig heb!! voor een kit alleen wel!! maar voor 2 tergelijkertijd aan te sluiten en te muten???
wie kan mij helpen ,eventueel met schema’s!!
greeeeeeeeeetz blooper1963
Totaal aantal Berichten: 4695
- SM 2.7 carb
- C3 1.4 HDI exclusive
echt niemannd???
ik niet maar op het P407 forum stond het volgende:
(omdat je moet inloggen kopier ik het even)
Komt van:
PEUGEOT 407 FORUM NL
Peugeot407 Forum schreef:
Heeft er iemand op dit forum een vaste carkit voor TomTom Go 700 ?
Ik vraag mij af of dit eenvoudig is in te bouwen en aan te sluiten op de RD4 in mijn auto. Zijn dit standaard ISO stekkers of moet ik de soldeerbout gaan gebruiken ?Alvast bedankt voor jullie reacties.
RD4 gebruikt Quadlock connectoren… GEEN standaard ISO helaas.. Quadlock is wel de toekomstige standaard aan het worden lijkt het wel. Steeds meer en meer fabrikanten gebruiken deze connector.
Meer info op PeugeotData (zie de link aan de linkerzijde in het menu)
gr, Aad
Hm, ik heb inmiddels even gekeken. Dat maakt het wel erg lastig om die carkit in te bouwen.
Ik ontkom er waarschijnlijk ook niet aan om de Aux 1 of 2 te laten programeren bij de dealer.
Je wilt toch waarschijnlijk dat de radio mute als de carkit praat? Dan moet er een mutekabel naar de aux 1. Anders schreeuwt de hele handel door elkaar.
BigBee schreef:
Je wilt toch waarschijnlijk dat de radio mute als de carkit praat? Dan moet er een mutekabel naar de aux 1. Anders schreeuwt de hele handel door elkaar.Ja klopt. En ik wil het geluid van de TomTom ook over de speakers laten gaan.
Kan ik het beste Aux1 of Aux2 gebruiken ?Dit weekend ga ik een poging wagen om de vaste carkit voor de TomTom Go 700 in te bouwen. Heb al een aantal verloopstekkers gemaakt dus het moet gaan lukken.
Ik zal wel wat foto’s maken om jullie op de hoogte te houden.
Er is een bedrijf Toma Car Parts die binnenkort met een koppelstekker komt voor de 407, maar zolang kan ik niet wachten.
Ik heb van het weekend de TomTom Go 700 ingebouwd met de permanente dockingkit. Eva zet nu netjes het geluid uit van de RD4 terwijl ze met haar zwoele stem verteld waar ik naar toe moet rijden.
Wat alleen een flinke tegenvaller is is dat bij een telefoontje het geluid niet gedempt wordt. Dus dat gaat een boos mailtje worden naar de makers van TomTom.
Om de permanente docking kit aan te kunnen sluiten heb ik zelf een soort alternatieve ISO verloopstekker gemaakt zodat ik alles aan kon sluiten.
Foto’s volgen.
Je kunt ook even op dit forum kijken. Daar is veel ervaring m.b.t. The Permanent Docking Kit.
Groet, Hans
Spijker schreef:
fmulder schreef:
Wat alleen een flinke tegenvaller is is dat bij een telefoontje het geluid niet gedempt wordt. Dus dat gaat een boos mailtje worden naar de makers van TomTom.Je kunt ook even op dit forum kijken. Daar is veel ervaring m.b.t. The Permanent Docking Kit.
Groet, Hans
Klopt ben ik ook regelmatig te vinden. Schijnt sinds de update van TomTom Go niet meer zo goed te werken. Maar ja zonder die update werkt mijn telefoon er weer niet op.
Mvg Pjotr.