Tja, die van mij zijn net anderhalf jaar oud…
Vrij rustig in dit draadje, want de C4GP heeft gezelschap gekregen van een 206 HDI en die mag nu de kilometers vreten.
(misschien zet ik straks in dit draadje nog wel een fotootje, ben nu met de vakantiefoto’s bezig)
De C4GP is nu volledig in gebruik waarvoor die gemaakt is: Als familiebak!
Totaal aantal Berichten: 1803
Geregistreerd: 13-05-2007
- (Grand) C4 Picasso Exclusive, Panoramadak, 18 Inch Atacama velgen
Fijn wagentje om erbij te hebben, me zoon heeft een benzine variant gehad, echt een leuke wagen.
Is de aanhanger bevallen met de vakantie?
C4 Picasso 2.0 16v Exclusive automaat AL4.
Lexia/Diagbox (7.60).
ServiceBox Citroën en Peugeot (11-2013).
Deze aanhanger heeft nog achter de ZX gehangen, dus die heb ik al een jaar of 12. Deze is ook al vaker mee geweest: Het hing er een beetje af van wat er aan kampeeruitrusting en andere spullen mee ging.
Alleen nu kunnen we (voorlopig) niet meer zonder nu we 6 van de 7 zitplaatsen gevuld hebben.
Totaal aantal Berichten: 1803
Geregistreerd: 13-05-2007
- (Grand) C4 Picasso Exclusive, Panoramadak, 18 Inch Atacama velgen
mooi formaatje
C4 Picasso 2.0 16v Exclusive automaat AL4.
Lexia/Diagbox (7.60).
ServiceBox Citroën en Peugeot (11-2013).
Nah…
Het is een Saris Speedy van halverwege de jaren ‘80.
Ik denk dat ik meer aan een Arba zou hebben of nog een maatje groter.
EW schreef:Vrij rustig in dit draadje, want de C4GP heeft gezelschap gekregen van een 206 HDI en die mag nu de kilometers vreten.
(misschien zet ik straks in dit draadje nog wel een fotootje, ben nu met de vakantiefoto’s bezig)
En het lijkt wel een Citroën: jaloers tot en met.
Toen ik de 206 naar de garage bracht voor een nieuwe uitlaat gingen we wat wooninspiratie opdoen. Op de terugweg op de snelweg op LPG ineens niet/nauwelijks vermogen meer en STOP! MOTORTEMPERATUUR TE HOOG!.
Meteen over op benzine en doorgereden. Laten nog een keer op LPG proberen en meteen weer bokken en waarschuwingen.
Op benzine gaat het wel vrij goed, hoewel we nog wel af en toe de melding van de motortemperatuur krijgen.
En gisteren wilde ik de ruiten sproeien. DAt lukte niet, dus vanmorgen bijgevuld. En meteen loopt er een straal vloeistof rechtsvoor uit de bumper die verdacht sterk naar ruitensproeierantivries rook…..
Ik begin een vermoeden te krijgen dat deze auto niet zo lang zal blijven als de C5…
Totaal aantal Berichten: 1803
Geregistreerd: 13-05-2007
- (Grand) C4 Picasso Exclusive, Panoramadak, 18 Inch Atacama velgen
Mmmmmmm vreemd, en kan er geen ruiten-sproeivloeistof ergens over heen gelopen zijn dat kortsluiting heeft veroorzaakt?
C4 Picasso 2.0 16v Exclusive automaat AL4.
Lexia/Diagbox (7.60).
ServiceBox Citroën en Peugeot (11-2013).
Ik denk niet dat er een verband in zit. Ik verwacht dat het ruitensproeierreservoir in de bumper gewoon gescheurd is.
En het ander: ik verdenk de verdamper.
Tijd voor een dagje zenuwleiden: Het bussie staat bij de garage voor de algemene periodieke keuring.
En goedgekeurd.
Totaal aantal Berichten: 7800
Geregistreerd: 30-11-2005
- C4 (2004-heden) Cactus PureTech 110 Shine EAT6
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Totaal aantal Berichten: 10328
Geregistreerd: 21-04-2006
- Overig Mercedes CLA 250 shooting brake
Dan hoef je niet meer te lijden!
ex 2cv 15pk, 11BL 1938, dspecial 1973, ds pallas 23 IE bvh 1973, gs, austin princess 2300, cx 2400 break, bx 19 d, cx 2500 trd, xm 2.0 16v, mgb, mgc, Suzuki vitara, ds 21 ie pallas 1971, saxo 1.1i, sm 2.7 ie, xantia 2.0 16v, C5 3.0V6 exclusive, C4 1.6HDI, C4 1.6 16v.
met dank voor het wijzen op de typo….
Maar inderdaad: een paar keer met auto’s gehad dat ze op een onhandig moment gekeurd moeten worden (volgende week verhuizen we, 1 december verliep de APK) en dat we ons vervolgens in allemaal bochten moesten wringen.