Totaal aantal Berichten: 786
Geregistreerd: 22-03-2005
- 2CV 2cv6
- C3 1.6 e-Hdi
Ik kreeg nog een telefoontje van iemand over de versnellingsbak van de LNA.
Wat ik begreep is dat ze hem achter een visablok willen plaatsen, maar volgens mij kan alleen de bak van een 652cc motortje uit de LNA of Visa achter zo’n blok en niet de bak van een 1100 Visa of LNA-tje, of heb ik het mis?
Groeten Flying Duckman
Citroen 2CV6 Zwart (08-1982)
DS 3 So Chic (08-2017)
(en nog een Saab 900i)
Re: versnellingsbak
FLYING DUCKMAN schreef:Ik kreeg nog een telefoontje van iemand over de versnellingsbak van de LNA.
Wat ik begreep is dat ze hem achter een visablok willen plaatsen, maar volgens mij kan alleen de bak van een 652cc motortje uit de LNA of Visa achter zo’n blok en niet de bak van een 1100 Visa of LNA-tje, of heb ik het mis?
je moet een stikte scheiding maken tussen enerzijds v-bakken voor 2 cilinder boxers en anderzijds de versnellingsbakken tbv de 4 cilinder lijnmotoren(1100/1400). Die verschillende types zijn niet te mixen.
Totaal aantal Berichten: 786
Geregistreerd: 22-03-2005
- 2CV 2cv6
- C3 1.6 e-Hdi
Dat dacht ik ook al inderdaad.
Dan wordt het lastig om er een 2 cylindertje aan te knopen -)
Ik heb zelf wel eens een eendeblok in een visa gelegd, dat wilde prima, op wat vermogen na wat ik miste..
Groeten Flying Duckman
Citroen 2CV6 Zwart (08-1982)
DS 3 So Chic (08-2017)
(en nog een Saab 900i)