Totaal aantal Berichten: 2329
- C5 V6 Exclusive BVM5
Ik rij al een kleine 2000 km rond op spoelolie, nu komt alles goed los, maar naar mijn mening iets te los…...
Als ik rem, dan duikt de neus richting asfalt en de kont schiet omhoog. Dat heb ik nog nooit meegemaakt…..
Komt dit nu doordat ik nu een extreem soepele XM heb of zit er ergens iets fout?
Weer wat eigenzinnigs: Saab 9-5 3.0t uit 2002
Re: Heftige duiken bij het remmen
Willem schreef:Ik rij al een kleine 2000 km rond op spoelolie, nu komt alles goed los, maar naar mijn mening iets te los…...
Als ik rem, dan duikt de neus richting asfalt en de kont schiet omhoog. Dat heb ik nog nooit meegemaakt…..
Komt dit nu doordat ik nu een extreem soepele XM heb of zit er ergens iets fout?
Tijd om de achterremmen eens goed door te spoelen en te ontluchten. Lijkt er niet op dat die nog veel doen als ie zo heftig duiktt.
Totaal aantal Berichten: 2329
- C5 V6 Exclusive BVM5
Bollen zijn perfect, zo lekker heeft een XM van mij nog nooit geveerd.
Ik kwam er deze week achter dat de hydractief-computer apart gezekerd is en dat 1 of andere mafkees er een verkeerde zekering had ingepropt en de zekering van de koelfan-modulator eruit had gehaald…..
Hydractief werkt nu, het lampje rechtsboven doet het opeens weer
Als dit wordt veroorzaakt door prut in de achterremmen, dan ga ik binnenkort spoelen bij Van Bemmelen met blauwe olie
Weer wat eigenzinnigs: Saab 9-5 3.0t uit 2002