Totaal aantal Berichten: 15438
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Mulder schreef:Ik heb mezelf ook maar eens op een abonnement getrakteerd. Tenminste… ik heb er een aangevraagd (begin december). Iemand enig idee hoe lang het duurt voordat ik daadwerkelijk iets hoor/ontvang? Of zijn ze net zo trouw met het beantwoorden van hun e-mails over nieuwe abonnementen als met het halen van de deadlines van het blad zelf…?
Mijn abbos toen snel geregeld, en een deadline hebben ze niet echt. Citroën-nieuws kun je niet produceren maar wel bundelen en als je genoeg nieuws hebt, uitbrengen in een blad. En dat is precies wat ze doen.
Ik heb net de acceptgiro weer binnen gekregen samen met het blad. En lid blijf ik zeker.
Totaal aantal Berichten: 6485
- CX 2000 Pallas
- DS 3 1.2 So Chic
Ach, na 3 weken mailen kreeg ik eindelijk nummer 53 (het vorige nummer dus) in de bus. Twee keer zelfs… Nummer 54 lag gelukkig vandaag ook op de mat.
“Het zijn gewoon supergoeie auto’s!”
Bij mij zat hij gisteren in de bus. ‘t Is wel de eerste keer dat Citroexpert in Nederland en België gelijktijdig in de brievenbussen steekt
J’ai vu une déesse au volant d’une Citroën
Huidige auto: DS 5 Hybrid 4x4 Sport Chic (2018)
Totaal aantal Berichten: 6485
- CX 2000 Pallas
- DS 3 1.2 So Chic
Ah fijn, weer een nieuwe? Lekker lezen van het weekend.
“Het zijn gewoon supergoeie auto’s!”
M&M schreef:jaargang 11 nr 1 ( 56 ) ... straks even lekker doorlezen ...
Staat er nog een leuk artikel in ?
Het is de laatste tijd meer een advertentieblad geworden…..mis teveel leuke stukjes over bijvoorbeeld een BX.
Bram schreef:M&M schreef:jaargang 11 nr 1 ( 56 ) ... straks even lekker doorlezen ...
Het is de laatste tijd meer een advertentieblad geworden…..mis teveel leuke stukjes over bijvoorbeeld een BX.
vind ik ook staat erg weinig in dit nummer veel reclame en erg dun jammer hopen dat nummer 2 weer erg dik wordt
Totaal aantal Berichten: 2039
- BX 14E
- C1 C1 Selection
Binnen!
Nissan X-Trail ‘17
C1 Selection pack look 5d, ‘16 (Wit…)
BX 14E ‘86 (Blanc Cremant)
Ex: BX 16RS, BX 14TE, Saxo, Xantia Break TD, Xsara Picasso HDi Excl, C1 Sed, 2CV6 Club, C5 break HDi, C1 Ambiance, C5 Tourer, C4GP Excl
zandvoorta schreef:Binnen!
En hier ook.
citroenc2 schreef:Bram schreef:M&M schreef:jaargang 11 nr 1 ( 56 ) ... straks even lekker doorlezen ...
Het is de laatste tijd meer een advertentieblad geworden…..mis teveel leuke stukjes over bijvoorbeeld een BX.vind ik ook staat erg weinig in dit nummer veel reclame en erg dun jammer hopen dat nummer 2 weer erg dik wordt
Ik heb hem vanmiddag even bij de Kiosk doorgebladerd, maar heb hem maar laten liggen.
Is inderdaad niet meer wat het geweest is….koop wel altijd elke week de Autoweek.
Daat staan altijd wel interessante artikeltjes in (o.a. klokje rond)...al zijn het maar die stukjes van o.a. Jerry Goossens.
Bram schreef:..al zijn het maar die stukjes van o.a. Jerry Goossens.
Uhhhh
:kotsen
Ik vind dat ze best leuk en licht kunnen schrijven over niet al te moeilijk onderwerpen zoals tweedehands auto’s of grappige accesoires maar laat ze vooral niet gaan schrijven over serieuzere zaken (zoals vaak het hoofdredactionele commentaar) want dan haak ik echt af.
Citroexpert is niet zo duur als abo en vind ik leuk om erbij te hebben. De testen zijn meestal ruk (wat betreft ojectiviteit).. Maar de stukken over restauraties, oude fabrieken en oude folders vind ik wel leuk.
Totaal aantal Berichten: 644
- DS 3 1.2 PureTech 130 Sport Chic Cabriolet
- 2CV 6
- C4 (2004-heden) Cactus 1.6 BlueHDI Business Plus
Gewoon een lekker lees citroen blad met altijd mooie!! foto’s.
Een abo kost EUR 28 p/j dus dat valt wel mee. En dat ze niet objectief zijn geloof ik (al valt dat wel mee). De autoweek is ook niet objectief, zeker als ze in een citroen rijden zijn ze dat niet.
en wie staat er in met z’n HY?
Groet Roy
Neem ook eens een kijkje op http://www.citroy.nl
Totaal aantal Berichten: 15438
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
xm'metje schreef:en wie staat er in met z’n HY?
Mielcitrofiel schreef:Het valt me op dat er steeds minder verkooppunten zijn, misschien neem ik toch maar een abbonement
Hier in België is me dit ook al opgevallen. Maar ik heb al sinds jaren een abonnement
J’ai vu une déesse au volant d’une Citroën
Huidige auto: DS 5 Hybrid 4x4 Sport Chic (2018)
Totaal aantal Berichten: 8156
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- C5 Tourer2.0 HDi FAP
Ik blader net de nieuwe Citro-expert door. De “HY-en-panne” van patje74 en die wonderschone HY die hij gespot had staan erin. Verder een verslag van de C-Métisse en de produktie van de laatste Traction.
Ik heb weer wat te lezen in ieder geval.
Patrick
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!