In de afgelopen dagen heb ik de firmware, navigatiekaarten en flitspaalinfo in mijn Cactus ge-update. Alles werkt zonder problemen, maar na installatie ontdekte ik bij de kaartversies verschillende versienummers (107.0, 107.1 en ik geloof ook 107.2). Hebben anderen dit wellicht ook? Volgens mij was bij eerdere update het versienummer van alle kaarten gelijk en de update van de diverse kaarten verliep een beetje stroef (foutmelding, USB stick paar keer opnieuw eruit en erin etc.), vandaar mijn vraag ...
Is bij mij ook verschillend.
Ik heb het probleem dat een van de kaarten niet past op de harddisk. Alles is nu geupdate, maar 1 deel (deel van Oost Europa) past niet qua grootte. Iemand een idee hoe ik ruimte kan maken?
Totaal aantal Berichten: 36
- C4 (2004-heden) 1.6 HDi Collection
Andere SD kaart plaatsen. Huidige SD heeft wsch. maar 4 Gb en zou minimaal 8 moeten hebben.
Afhankelijk van het model kan dit veel werk zijn.
Bij mij moet het halve dashboard gesloopt worden dus daar begin ik vl.niet aan.
Citroen C4 1,6 HDi Collection FAP
vraagje hoe lang krijg je ondersteuning upgrate navigatie systeem
The King is in de building
Citroen C4 Grand Picasso 16VTI LPG G3 2011
Citroen C3 14 exclusief 2003
Totaal aantal Berichten: 7790
- C4 (2004-heden) Cactus PureTech 110 Shine EAT6
Kievit64 schreef:Andere SD kaart plaatsen. Huidige SD heeft wsch. maar 4 Gb en zou minimaal 8 moeten hebben.
Afhankelijk van het model kan dit veel werk zijn.
Bij mij moet het halve dashboard gesloopt worden dus daar begin ik vl.niet aan.
Een C4 Cactus heeft geen sd-kaart.
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!