Totaal aantal Berichten: 10298
Geregistreerd: 21-04-2006
- Overig Mercedes CLA 250 shooting brake
Hij zei al een jaar geleden dat het en tijdelijke oplossing was en het rubbertje ging bestellen.
ex 2cv 15pk, 11BL 1938, dspecial 1973, ds pallas 23 IE bvh 1973, gs, austin princess 2300, cx 2400 break, bx 19 d, cx 2500 trd, xm 2.0 16v, mgb, mgc, Suzuki vitara, ds 21 ie pallas 1971, saxo 1.1i, sm 2.7 ie, xantia 2.0 16v, C5 3.0V6 exclusive, C4 1.6HDI, C4 1.6 16v.
Totaal aantal Berichten: 1184
Geregistreerd: 16-02-2007
- XM 3.0 V6 Exclusive Aut LPG
- C5 2.0 16v Exclusive LPG G3
Misschien moeten we een rubbertje doneren…
Alles wat ontstaat, komt voort uit het denken, het is geboren uit denken, gevormd uit denken.
Totaal aantal Berichten: 101
Geregistreerd: 04-01-2016
- Ami 8 berline
- CX 20re
Ach,ja. Als je in de woestijn in afrika staat zijn dit keurige oplossingen.
Ex visa club 1983, Ex bx 14 e 1986
Ex. Cx 20re 1987, Ami 8 1974, berlingo 1.8 1999
Liever een oude franse, dan een nieuwe japanse!
Totaal aantal Berichten: 4911
Geregistreerd: 21-04-2005
- C15 GV (Grand Volume)
j.witkop schreef:windstein schreef:We zijn een jaar verder en alles werkt nog altijd perfect rond die remmen.
Verder neem ik aan dat de auteur regelmatig zijn remmen op lekkage heeft gecontroleerd.
Het kan in 500 meter volledig misgaan, lijkt me onhandig om iedere paar honderd meter te stoppen, uit te stappen en te controleren op lekkage
MB C200CDI daily driver, Yaris Verso
EX: BX(x6), Berlingo, Mondeo, C15(x2), CX(x8), Express, XM break, 900T8, 900i16v, Saab 99, Mégane, R4, C3, Terrano, 306, Visa cabrio, Discovery, Clio, Xantia, C5, ZX, Pajero, 99GL, Landcruiser, Golf SDI, Xsara, Twingo, MB Vito, Passat B5, Freelander, Corsa
Het gaat nu al zo lang goed dat een lek vanwege doorgeroeste leidingen steeds waarschijlijker wordt.
Dus behalve om de 500 meter naar het wiel kijken moet hij nu ook op zijn knieen, het autorijden wordt een complete work-out
Totaal aantal Berichten: 10298
Geregistreerd: 21-04-2006
- Overig Mercedes CLA 250 shooting brake
ex 2cv 15pk, 11BL 1938, dspecial 1973, ds pallas 23 IE bvh 1973, gs, austin princess 2300, cx 2400 break, bx 19 d, cx 2500 trd, xm 2.0 16v, mgb, mgc, Suzuki vitara, ds 21 ie pallas 1971, saxo 1.1i, sm 2.7 ie, xantia 2.0 16v, C5 3.0V6 exclusive, C4 1.6HDI, C4 1.6 16v.
Totaal aantal Berichten: 6319
Geregistreerd: 07-07-2004
- XM V6 Exclusive Aut
- 2CV Club
Wimlex schreef:Ach,ja. Als je in de woestijn in afrika staat zijn dit keurige oplossingen.
Om te zorgen dat hij zich niet voortplant?
Toen ik 13 jaar was heb ik nog een koppakking gemaakt uit rood koper in mijn Mazda 323 (cross wagen). Veel bijgeleerd, vooral hoe tikkende kleppen klinken . En zo is de verslaving om aan motoren te prutsen begonnen.
Karton, is dun, brand weg. (ook getest)
Dus experimenteren op privé terrein, moet kunnen.
Totaal aantal Berichten: 1283
Geregistreerd: 30-04-2006
- 2CV 2cv6 special
KiteFlupke schreef:
Dus experimenteren op privé terrein, moet kunnen.
Volgens mij gaat de TS er ook mee de openbare weg op….. Dus op eigen terrein oke, maar hij zal daarbuiten maar net tegen jou aanrijden, of nog erger een kind, en dan?
*2cv6 special 1986, GS club 1975, Renault R4TL Savane 1990*
Opmerkelijk is dat nog steeds de meeste ongelukken gebeuren door de bestuurder en niet door de technische toestand van de auto
Totaal aantal Berichten: 43287
Geregistreerd: 26-02-2005
- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
En daarmee wil je zeggen..?
Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!
Doneer, zo blijven we draaien!
disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste
KiteFlupke schreef:Toen ik 13 jaar was heb ik nog een koppakking gemaakt uit rood koper in mijn Mazda 323 (cross wagen). Veel bijgeleerd, vooral hoe tikkende kleppen klinken . En zo is de verslaving om aan motoren te prutsen begonnen.
Karton, is dun, brand weg. (ook getest)Dus experimenteren op privé terrein, moet kunnen.
Als ik een auto zou hebben waarvan de koppakking niet meer verkrijgbaar is, dan maakte ik hem uit 1 mm rood koper, zou die eerst uitgloeien en gewoon monteren. Wel zorgen dat de kop en het blok volkomen vlak zijn natuurlijk.
@ TS: heb je enig idee hoeveel werk het is om de koppakking van een Jaguar V12 te vervangen? Succes met je karton, is binnen twee kilometer weer lek.