hallo,ik kom op marktplaats/e-bay regelmatig van deze powerboxen : tegen die en vermogens toename garanderen is er iemand die hier ervaring mee heeft en is dit allemaal veilig te monteren(moterschade ed.) ik vraag dit ivm met het trekken van een caravan soms lijkt het mij handig om net een beetje extra power te hebben!
Citroen C1 Exclusive
Re: powerbox/tuningsbox 20 hdi 90 ervaringen?
jumpy schreef:hallo,ik kom op marktplaats/e-bay regelmatig van deze powerboxen : tegen die en vermogens toename garanderen is er iemand die hier ervaring mee heeft en is dit allemaal veilig te monteren(moterschade ed.) ik vraag dit ivm met het trekken van een caravan soms lijkt het mij handig om net een beetje extra power te hebben!
Ik ben van mening dat de powerboxen waardeloos zijn.
Ze zijn universeel , dus ze passen evengoed op bijv een peugeot 206 of een xsara als een jumpy ed…..
Laat beter ineens een chiptuning doen.
Is wel duurder, maar word individueel aangepast aan elke auto of model of type.
De koppelwaarde bij een (bijv)xsara of een jumpy ligt helemaal anders, daarom ben je met het universele stuff niet goed bezig.
Mijn Picasso is eveneens gechiptuned en ik heb er tot hiertoe heel goede ervaringen mee.
Er zijn op het forum nog enkele draadjes hierover.
Ga naar het onderdeel “zoeken” en typ chiptuning in..
Greetz
BIG charlie
Picasso was niet alleen een schilder…......
Totaal aantal Berichten: 27890
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
wat ik hier vaker heb gelezen is dat de levensduur van je koppeling nog wel eens flink kan afnemen.
deze is niet gamaakt op zoveel koppel van de motor
voor de rest is extra power natuurlijk nooit weg