Totaal aantal Berichten: 9372
Geregistreerd: 27-09-2007
- C3 Pluriel 1.6 16v sensodrive
- C3 Picasso 1.6 VTi Exclusive
Dat is een goeie, Huub.
Die had ik zo snel nog niet bedacht.
Citroën en stock: DS23 Break Confort 1973, DS23IE Pallas bvm 1974, CX25TGD Turbo 2 ambulance 1990
Autres véhicules: 2x Moto Guzzi Le Mans II 1980, Peugeot 205 Accent 1.1 1993
Possédé et conduit: Honda CB500F 1974, 2CV6 1972, Renault 4F6 1977, CX2400 Super Break 1979, GSA1300 Service Tolée 1983, BX14RE 1983, BX19TRD Turbo Break 1989, XM2.1TD Break Ambiance 1994, AX1.4TGS 1993, AX1.1TGE 1995, CX25TRD Turbo 1 berline 1986
Beste Huub en Rene,
Mijn dank voor de tip, ik ga het uitzoeken.
Ik kom erop terug.
Gr.
Ronny
Mocht het nog niet zijn opgelost: dat initialiseren is een “fluitje van een cent” als je weet hoe het in elkaar zit. Heb met moeders Pluriellebel jaren lopen zoeken en vloeken (voornamelijk op de “experts”) omdat we het maar niet voor elkaar kregen.
Enige voorwaarde om het initialiseren helemaal af te ronden is wel dat hij dicht is (voor zover ik heb begrepen kun je hem ook met de hand wat dicht draaien, nooit zelf geprobeerd btw).
Uiteindelijk met hulp via hier is het ons gelukt en ben ik nu van mening dat iedereen die roept dat een Pluriel-dak rommel is en er niet aan wil beginnen gewoon de kennis niet heeft om de oorzaak van een probleem te begrijpen en het op te lossen. In ons geval was het probleem verholpen door het opnieuw inleren van het dak. Dat zou een dealer en een “expert” toch gewoon moeten kunnen…
Kei veel groeten!
Joost
Nu: Jaguar XF Sportbrake, C5 Break Carlsson 2004 aka “Sic”, Land Rover Series IIa 88 STAWAG 1971 en BMW R1200C 1998
Ooit: BX, Xantia, C5, C8 en daarbij alles gereden sinds de DS van mijn ouders
“Beheerder” van een C3 Pluriel en een 110 Td5 Defender