Duncan Ruseler schreef:
- Tiramisu of flensje met vanille roomijs, chocoladesaus en slagroom
ohhhhh, ik heb er zin in!!
Duncan Ruseler schreef:
Dus je weet wat je krijgen gaat. Moet dan wel even regelen dat ik voldoende bestek enzo heb Maar dat zal wel goedkomen. Het is een beetje behelpen waarschijnlijk.
Dunc
Als ik anders nog wat bestek of wat dan ook moet meenemen, geef maar een gil. Ik flikker mijn eigen bed van thuis (nja, matras, dekbed, kussen enzo) wel achterin de auto. Waarom moeilijk doen he…
Mooi berichtenaantal Marten! (4747) Maar goed, ik lees dat ‘t vast erg gezellig wordt daar! Ik woon redelijk in de buurt van de BX Club voorjaarsrit dus dat komt wel goed! Gaan jullie nog ergens gezamenlijk ontbijten op zondag?
voge schreef:Mooi berichtenaantal Marten! (4747) Maar goed, ik lees dat ‘t vast erg gezellig wordt daar! Ik woon redelijk in de buurt van de BX Club voorjaarsrit dus dat komt wel goed! Gaan jullie nog ergens gezamenlijk ontbijten op zondag?
Vanaf 10:30 zijn wij volgens mij al in de buurt van de tourrit start. Da’s erg vroeg, en dan denkt mijn lichaam nog niet aan eten.
Test
Is het goed als ik een doos Brinta meeneem ?
Nee, dit is geen grap.
Schijt aan originaliteit.
Lelijke Eend schreef:Is het goed als ik een doos Brinta meeneem ?
Nee, dit is geen grap.
ook een paar rietjes meenemen, kan je ‘t onderweg opeten.
voge schreef:Lelijke Eend schreef:Is het goed als ik een doos Brinta meeneem ?
Nee, dit is geen grap.
ook een paar rietjes meenemen, kan je ‘t onderweg opeten.
Droog op eten en dan proberen het wilhelmus te fluiten.
Het is jaren geleden dat ik pap heb gegeten. Lijkt me wel retro om dat weer eens te doen…
Test
of droog in de mond, slok melk nemen, je hoofd schudden en slikken… Gaat volgens mij ook prima!
Ik vind ‘t eigenlijk best lekker volgens mij, in ieder geval vond ik dat wel toen ik een jaar of 8 was, daarna heb ik ‘t ook nooit meer op..
Waar kan je dat spul kopen? Moet je er echt voor naar een brintaboer of heeft de betere supermarkt het ook in huis?
voge schreef:of droog in de mond, slok melk nemen, je hoofd schudden en slikken… Gaat volgens mij ook prima!
Ik vind ‘t eigenlijk best lekker volgens mij, in ieder geval vond ik dat wel toen ik een jaar of 8 was, daarna heb ik ‘t ook nooit meer op..
Waar kan je dat spul kopen? Moet je er echt voor naar een brintaboer of heeft de betere supermarkt het ook in huis?
Ik weet niet in welke tijd jij opgegroeid bent met complete brinta-winkels, maar in mijn tijd, en dan heb ik het over de jaren 80/90 van de vorige eeuw, kon je gewoon brinta kopen bij elke zuivelhandel, buurtsuper, kruidenier en SRV* wagen.
(*=Samen Rotzooi Verkopen)
(*=Stinkende Rottende Vleeswaren)
(*=Stremd Regelmatig Verkeer)
Test
Ik neem wel een heel pak mee. Als iemand voor de melk + suiker + een magnetron (nee, die laatste eten we niet op) regelt is er voor iedereen Brinta.
Lelijke Eend schreef:Ik neem wel een heel pak mee. Als iemand voor de melk + suiker + een magnetron (nee, die laatste eten we niet op) regelt is er voor iedereen Brinta.
Hiep hoi, ik begin aan mijn 2de jeugd…..
Test
Thijsvandebles schreef:Lelijke Eend schreef:Ik neem wel een heel pak mee. Als iemand voor de melk + suiker + een magnetron (nee, die laatste eten we niet op) regelt is er voor iedereen Brinta.
Hiep hoi, ik begin aan mijn 2de jeugd…..
Ik schuif met plezier aan bij hetgeen dat Dunc al bedacht had, want ik acht Brinta voornamelijk een noodzakelijk kwaad om doorde weeks snel en effcient te ontbijten. In het weekend (met iets meer tijd) prefereer ik iets smaakvollers
Lelijke Eend schreef:Is het goed als ik een doos Brinta meeneem ?
Altijd handig een Brinta doos, voor het maken van pakkingen enzo
Jij gebruikt je lege Brintadozen daar ook al voor ?
NEEEEEEE niet mijn tronnetje -slaat zijn armen beschermend over zijn magnetron uit- Tronnetje is niet om te eten!!!!
Goed. Ik zorg dus voor melk en suiker. Maar ik zorg ook voor warme croissants bij het ontbijt. Als er meer gegadigden zijn voor het ontbijt hoor ik het ook wel. Als ik zo even tel dan komen de volgende personen
- Mientje
- Marten
- Thijs
- Pytrick
- Lelijke eend
- ZX 1.4i (die komt of voor koffie of eten, maar niet slapen)
Ik heb al geregeld dat ik op vrijdagavond de rit nog een keer voorrij, om te zien of er geen wegafzettingen zijn enzo. Want dan kan ik zaterdag het huis opruimen en in de keuken staan.
BX 19TGI Routiére - 180.000
BX 16TGI Break - 192.000KM (verkocht)
BX 14TE Berline - 210.000KM (Gesloopt)
Heb je er wel eens aan gedacht een hotel te beginnen ?
Want wat jij opnoemt klinkt bijzonder goed !