4 van de 7
« Eerste  < Vorige 2 3 4 5 6 Volgende >  Laatste »

Twee meetings kort op elkaar
mpostma
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 9231

Gepost: 03 april 2006 02:22 AM
  [ # 46 ]
Duncan Ruseler schreef:

- Tiramisu of flensje met vanille roomijs, chocoladesaus en slagroom

ohhhhh, ik heb er zin in!! RazzRazz

Duncan Ruseler schreef:

Dus je weet wat je krijgen gaat. Moet dan wel even regelen dat ik voldoende bestek enzo heb Maar dat zal wel goedkomen. Het is een beetje behelpen waarschijnlijk. Smile

Dunc

Als ik anders nog wat bestek of wat dan ook moet meenemen, geef maar een gil. Ik flikker mijn eigen bed van thuis (nja, matras, dekbed, kussen enzo) wel achterin de auto. Waarom moeilijk doen he…

Profiel  

voge
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3508

Gepost: 03 april 2006 02:32 AM
  [ # 47 ]

Mooi berichtenaantal Marten! (4747) Maar goed, ik lees dat ‘t vast erg gezellig wordt daar! Ik woon redelijk in de buurt van de BX Club voorjaarsrit dus dat komt wel goed! Gaan jullie nog ergens gezamenlijk ontbijten op zondag?

Profiel  

Thijsvandebles
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2963

Gepost: 03 april 2006 02:38 AM
  [ # 48 ]
voge schreef:

Mooi berichtenaantal Marten! (4747) Maar goed, ik lees dat ‘t vast erg gezellig wordt daar! Ik woon redelijk in de buurt van de BX Club voorjaarsrit dus dat komt wel goed! Gaan jullie nog ergens gezamenlijk ontbijten op zondag?

Vanaf 10:30 zijn wij volgens mij al in de buurt van de tourrit start. Da’s erg vroeg, en dan denkt mijn lichaam nog niet aan eten. Wink

Test

Profiel  

Lelijke Eend
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 9801

Gepost: 03 april 2006 02:42 AM
  [ # 49 ]

Is het goed als ik een doos Brinta meeneem ?

Nee, dit is geen grap.

Schijt aan originaliteit.

Profiel  

voge
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank

Gepost: 03 april 2006 02:45 AM
  [ # 50 ]
Lelijke Eend schreef:

Nee, dit is geen grap.

ook een paar rietjes meenemen, kan je ‘t onderweg opeten.

Profiel  

Thijsvandebles
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank

Gepost: 03 april 2006 02:48 AM
  [ # 51 ]
voge schreef:
Lelijke Eend schreef:

Nee, dit is geen grap.

ook een paar rietjes meenemen, kan je ‘t onderweg opeten.

Droog op eten en dan proberen het wilhelmus te fluiten.

Het is jaren geleden dat ik pap heb gegeten. Lijkt me wel retro om dat weer eens te doen…

Test

Profiel  

voge
> 3000 berichten

Gepost: 03 april 2006 02:50 AM
  [ # 52 ]

of droog in de mond, slok melk nemen, je hoofd schudden en slikken… Gaat volgens mij ook prima!

Ik vind ‘t eigenlijk best lekker volgens mij, in ieder geval vond ik dat wel toen ik een jaar of 8 was, daarna heb ik ‘t ook nooit meer op..

Waar kan je dat spul kopen? Moet je er echt voor naar een brintaboer of heeft de betere supermarkt het ook in huis?

Profiel  

Thijsvandebles
> 2000 berichten

Gepost: 03 april 2006 02:54 AM
  [ # 53 ]
voge schreef:

of droog in de mond, slok melk nemen, je hoofd schudden en slikken… Gaat volgens mij ook prima!

Ik vind ‘t eigenlijk best lekker volgens mij, in ieder geval vond ik dat wel toen ik een jaar of 8 was, daarna heb ik ‘t ook nooit meer op..

Waar kan je dat spul kopen? Moet je er echt voor naar een brintaboer of heeft de betere supermarkt het ook in huis?

Ik weet niet in welke tijd jij opgegroeid bent met complete brinta-winkels, maar in mijn tijd, en dan heb ik het over de jaren 80/90 van de vorige eeuw, kon je gewoon brinta kopen bij elke zuivelhandel, buurtsuper, kruidenier en SRV* wagen.Wink

(*=Samen Rotzooi Verkopen)
(*=Stinkende Rottende Vleeswaren)
(*=Stremd Regelmatig Verkeer)

Test

Profiel  

Lelijke Eend
> 9000 berichten

Gepost: 03 april 2006 02:55 AM
  [ # 54 ]

Ik neem wel een heel pak mee. Als iemand voor de melk + suiker + een magnetron (nee, die laatste eten we niet op) regelt is er voor iedereen Brinta.

Profiel  

Thijsvandebles
> 2000 berichten

Gepost: 03 april 2006 02:59 AM
  [ # 55 ]
Lelijke Eend schreef:

Ik neem wel een heel pak mee. Als iemand voor de melk + suiker + een magnetron (nee, die laatste eten we niet op) regelt is er voor iedereen Brinta.

Hiep hoi, ik begin aan mijn 2de jeugd…..

Test

Profiel  

mpostma
> 9000 berichten
Totaal aantal Berichten: 9231

Gepost: 03 april 2006 03:58 AM
  [ # 56 ]
Thijsvandebles schreef:
Lelijke Eend schreef:

Hiep hoi, ik begin aan mijn 2de jeugd…..

Ik schuif met plezier aan bij hetgeen dat Dunc al bedacht had, want ik acht Brinta voornamelijk een noodzakelijk kwaad om doorde weeks snel en effcient te ontbijten. In het weekend (met iets meer tijd) prefereer ik iets smaakvollers Razz

Profiel  

ZX1.4i
> 12000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 12518

- C5 1.6 HDIF
Gepost: 03 april 2006 04:04 AM
  [ # 57 ]
Lelijke Eend schreef:

Altijd handig een Brinta doos, voor het maken van pakkingen enzo Wink

Profiel  

Lelijke Eend
> 9000 berichten

Gepost: 03 april 2006 04:06 AM
  [ # 58 ]

Jij gebruikt je lege Brintadozen daar ook al voor ?  Laughing

Profiel  

Duncan Ruseler
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 80

Gepost: 03 april 2006 11:58 AM
  [ # 59 ]

NEEEEEEE niet mijn tronnetje -slaat zijn armen beschermend over zijn magnetron uit- Tronnetje is niet om te eten!!!!

Goed. Ik zorg dus voor melk en suiker. Maar ik zorg ook voor warme croissants bij het ontbijt. Als er meer gegadigden zijn voor het ontbijt hoor ik het ook wel. Als ik zo even tel dan komen de volgende personen

- Mientje
- Marten
- Thijs
- Pytrick
- Lelijke eend
- ZX 1.4i (die komt of voor koffie of eten, maar niet slapen)

Ik heb al geregeld dat ik op vrijdagavond de rit nog een keer voorrij, om te zien of er geen wegafzettingen zijn enzo. Want dan kan ik zaterdag het huis opruimen en in de keuken staan.

BX 19TGI Routiére - 180.000
BX 16TGI Break - 192.000KM (verkocht)
BX 14TE Berline - 210.000KM (Gesloopt)

Profiel  

Lelijke Eend
> 9000 berichten

Gepost: 03 april 2006 05:31 PM
  [ # 60 ]

Heb je er wel eens aan gedacht een hotel te beginnen ? Wink

Want wat jij opnoemt klinkt bijzonder goed ! Exclamation

Profiel  

4 van de 7
« Eerste  < Vorige 2 3 4 5 6 Volgende >  Laatste »

© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook