De bedrading klopt niet helemaal qua aansluiting op mijn DY motor. Er zit recht onder de benzinepomp een sensor op het blok met een witte kraag. Is deze voor de koelwater ‘Stop’ lamp?(zie afbeelding)
Verder zie ik ook nog een sensor op het blok iets hoger tussen cilinder 3 en 4; oliedruk ‘Stop’ lamp?(sensor heeft een donkerbruine kraag, zie afbeelding)
Graag even een reactie, weet dat draden nu niet goed zitten en wil even duidelijkheid, dank!
DS & Xantia break excl lpg 2.0
Totaal aantal Berichten: 10256
Geregistreerd: 21-04-2006
- Overig Mercedes CLA 250 shooting brake
Die onder de benzinepomp is volgens mij voor de oliedruk. Watertemperatuur zit altijd ergens in de cilinderkop.
ex 2cv 15pk, 11BL 1938, dspecial 1973, ds pallas 23 IE bvh 1973, gs, austin princess 2300, cx 2400 break, bx 19 d, cx 2500 trd, xm 2.0 16v, mgb, mgc, Suzuki vitara, ds 21 ie pallas 1971, saxo 1.1i, sm 2.7 ie, xantia 2.0 16v, C5 3.0V6 exclusive, C4 1.6HDI, C4 1.6 16v.
Tussen cilinder 3 en 4 zit in de kop; dat zou dan dus de watersensor moeten zijn….
DS & Xantia break excl lpg 2.0
Totaal aantal Berichten: 25570
Geregistreerd: 31-07-2003
- Ami 6
- SM 2.7 i.e.
in de kop is water temppstop lamp. eronder zit de olie druk stop lamp. Verder lekt je brandstofpomp olie. waarschijnlijk een pkking probleempje..
Zelfbenoemd Citroën Specialist!
Main Entry: bo·gart
Pronunciation: ‘bO-“gärt
Function: verb
1 : BULLY, INTIMIDATE.
2 : to use or consume without sharing. <don’t bogart that joint, pass it over>
Perfect! Weet ik hoe ik de boel moet aansluiten!
Ik zal inderdaad eens een andere benzinepomp en pakking er op zetten; deze pomp werkt zelfs niet meer; alleen maar lpg nu.
Dank voor de reactie!
Juriaan
DS & Xantia break excl lpg 2.0