NU op www.citroen.nl zijn diverse modellen goedkoper namelijk voor 14,95…
Heeft iemand al wel eens besteld in de shop van citroen.nl en wat zijn je ervaringen ermee??
op zicht valt het prijsverschil mee vooral de rally modelen zijn nog erg duur
maar de gewone modelen zijn wel leuk
De modellen worden toch bij je thuis afgeleverd??
Je moet ze toch niet bij de dealer gaan afhalen dan?
Totaal aantal Berichten: 4569
- Ami 6 Berline Grand Comfort
- (Grand) C4 Picasso 2.0 LPG
- 2CV 6 Special
okee dan
De C3 (blauw) en C2 (zwart) Zijn besteld 29,90 is een mooi bedrag voor de 2 modellen
Ben benieuwd hoe lang het duurt, heb het namelijk via automatische incasso gedaan en dat duurt schijnt wat langer
Totaal aantal Berichten: 389
- Xantia 2.0 HDi
- Visa 11RE
Ik heb al een paar keer besteld via deze site. Gaat prima!!! Vooruitbetalen met Rabobank gaat prima en dan heb je de modelen binnen 3 dagen in huis!!! Super.
Vorige week toevallig ook de C8 (erg mooi model!) en C2(zwart) besteld!!! Die aanbiedingen zijn altijd leuk! Zo komt de vitrinekast wel vol!
(ex) visa 11 RE(1983), (ex) ZX Break, TurboD (1994) Gris Crepuscule,
(ex) Xsara break Hdi Différence II (2004) Gris Iceland, (ex) Xantia Break Hdi Plus (2001) Gris Fulminator, (ex) C5 berline ph2 2.0 HdiF Gris Fulminator{Ik houd geloof ik van grijs…}
Visa 11 RE (1984) wit
BX 19 Gti (1986)rood
Grand C4 Picasso BlueHdi 120 Business (2015) Blue Kyanos
WaJo schreef:Ik heb al een paar keer besteld via deze site. Gaat prima!!! Vooruitbetalen met Rabobank gaat prima en dan heb je de modelen binnen 3 dagen in huis!!! Super.
Vorige week toevallig ook de C8 (erg mooi model!) en C2(zwart) besteld!!! Die aanbiedingen zijn altijd leuk! Zo komt de vitrinekast wel vol!
binnenkort wellicht een :photo van deze vitrinekast (met inhoud ) op het forum .... zou mooi zijn
Citroën SM: Ceci n’est pas une voiture…..c’est un art de vivre !!
history: BX gti (2x), BX sport, BX 16V MK2,Xantia 2.0 SX, DS23 pallas injection.
maandag de fax weggedaan om te betalen maar heb nog steeds geen bericht dat het betaald is…
Je krijgt toch geen mailtje met zon link waar je op moet klikken om te bevestigen???
GR.
jvdb
Gisteren de mail gehad dat het betaald is en dat de producten verzonden zijn
Zullen dan morgen wel binnenkomen denk ik
De buurvrouw kwam net met een pakje aanzetten
Schitterende modellen vooral die C2